تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پرسپولیس - شارجه؛ شارژ آسیایی ایران

پرسپولیس در حساس‌ترین بازی خود امشب در ورزشگاه اجوکیشین دوحه و در آخرین بازی مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا به دیدار شارجه امارت خواهد رفت. سرخ‌ها تنها با پیروزی به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در این صورت سهم ایران در این رقابت‌ها تا ۲ تیم شارژ می‌شود.

کد خبر: ۷۲۰۹۵
۱۳:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش
 
دیدارنیوزبابک مجیدی: پرسپولیس در گروه C با شارجه امارات در امتیاز ۷ برابر هستند، اما حریف اماراتی با توجه به کسب نتایج پرگل در رده دوم قرار گرفته و سرخ‌پوشان هم با تغییرات زیادی که در ترکیب خود ایجاد کرده‌اند، بعد از شکست ناامیدانه مقابل الدحیل محکوم به پیروزی مقابل این اماراتی خطرناک هستند. برد پرسپولیس در این بازی می‌تواند سهم ایران را در مرحله بعد به 2 تیم افزایش دهد.

پرسپولیس در موقعیت سخت و پیچیده‌ای به مصاف رقیب امارتی‌اش می‌رود. سرخ‌پوشان شکست دردناکی را مقابل الدحیل متحمل شدنددر حالی که شایعه محرومیت تازه آنها از پنجره نقل و انتقالات نیز به گوش می‌رسد. در آن سو شارجه در حالی به مصاف پرسپولیس می‌ آید که در سه بازی اخیر خود مقابل الدحیل و التعاون ۱۲ گل به ثمر رسانده تا نشان دهد چه خط حمله آتشینی در اختیار دارد. شارجه در دو بازی رفت و برگشت مقابل الدحیل ۶ گل و در بازی برگشت جلوی عربستانی‌ ۶ گل زد.

قرمزپوشان پایتخت احتمالا با سیستم ۱-۳-۲-۴ در ترکیب خود از بازیکنانی که در سه بازی قبلی به میدان رفتند استفاده کند. در خط دروازه حامد لک، در خط دفاعی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و سعید آقایی خواهند بود. در خط میانی کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و میلاد سرلک استفاده خواهد کرد و وظیفه گلزنی در این بازی مثل بازی‌های گذشته بر دوش عیسی آل کثیر خواهد بود.
 
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش

در ترکیب احتمالی شارجه و با سیستم ۲-۴-۴، عادل الحسانی در دروازه، علی محمد، سالم سلطان، شاهین عبدالرحمان و خالد الزحنانی چهار مدافع شارجه خواهند بود. کایو، اتابک شوکورف، خالد بوازیر و سیف رشید در خط میانی میدان‌داری خواهند کرد. ویلتون و ایگور کورونادو دو مهاجم زهردار این رقیب اماراتی مقابل پرسپولیس خواهند بود.
 
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش

نکته مهم در این گروه، وضعیت پیچیده هر چهار تیم در جدول است. پرسپولیس و شارجه هر دو برای صعود محکوم به برد هستند. اگر هر دو تیم در این بازی به تساوی رضایت دهند و در سمت دیگر بازی التعاون عربستان برابر حریف قطری‌اش به پیروزی برسد در آن صورت التعاون عربستان خواهد بود که به همراه الدحیل به مرحله بعدی خواهد رفت.
 
پرسپولیس در پنج بازی گذشته خود صاحب دو باخت دو برد و یک مساوی شده است و برترین گلزن سرخپوشان، علی علیپور است که با دو گل حالا این تیم را ترک گفته و به ماریتیمو پرتغال پیوسته است. در طرف مقابل اما شارجه امارات در پنج بازی گذشته همانند رقیب ایرانی‌اش دو برد دو شکست و یک تساوی به دست آورده است. 
 
در آنالیز تیمی پرسپولیس از بازی‌های انجام شده تا به حال، قرمزپوشان ۸۴% دقت پاس، ۶ موقعیت گل، میانگین ۵۸% مالکیت توپ، برتری نفر به نفر ۴۸ مرتبه و ۴۴۵ شوت در هربازی به ثبت رسیده است و آمار گلزنی آنان هم ۰.۸ گل در هربازی است که آمار خوبی برای قهرمان چهار دوره لیگ برتر ایران نیست.  
 
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش

در طرف مقابل شارجه امارات نشان می‌دهد آنان ۷۹% درصد دقت پاس، ۸ موقعیت گل، ۴۳% مالکیت توپ، برتری نفر به نفر در عدد ۴۴ و ۵۳% درصد شوت به سمت دروازه می‌زنند همچنین به لطف گل‌های زده در دو بازی اخیر میانگین گل زده شارجه در هربازی ۲.۶ است که خیلی بیشتر از آمار گلزنی سرخپوشان است.  
 
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش
 
بازی پرسپولیس با شارجه امارات در ورزشگاه اجوکیشن قطر، در ساعت ۲۱:۳۰ در گروه سوم آغاز خواهد شد.

وضعیت جدول گروه سوم را در زیر می‌بینید:  
 
پرسپولیس – شارجه: لطفا ببرش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی