تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پسر دوم ترامپ پیش از انتخابات شهادت می‌دهد

با حکم یک قاضی نیویورک، «اریک ترامپ» پسر دوم رئیس جمهوری آمریکا باید در تاریخ هفتم اکتبر (۱۵ مهر) برای شهادت تحت سوگند حاضر شود تا در یک تحقیقات ایالاتی در رابطه با تامین مالی برای املاک متعلق به شرکت خانوادگی‌اش همکاری کند.

کد خبر: ۷۲۰۹۱
۱۰:۴۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
پسر دوم ترامپ پیش از انتخابات شهادت می‌دهد
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، قاضی آرتور انگورون از دیوان عالی منهتن اعلام کرد، اریک ترامپ که معاون اجرایی سازمان ترامپ است، هیچ دلیلی برای تاخیر در حضور در دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ارائه نداده است.

به گفته این قاضی، استدلال پسر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مشغله زیاد در کمپین انتخاباتی پدرش قانع کننده نیست و او در قید و بند جدول زمانی انتخابات سراسری قرار ندارد.

وکلای اریک ترامپ هنوز اظهارنظر نکرده اند.
این قاضی نیویورکی همچنین به سازمان ترامپ دستور داد تا اسناد مالی مورد نیاز دادستان کل را فراهم کنند. لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک در رابطه با "احتمال جعل یا فعالیت غیر قانونی" تحقیق می کند تا مشخص شود آیا دونالد ترامپ یا سازمان ترامپ درباره ارزش دارایی های خودشان برای دریافت وام یا مزایای مالیاتی بزرگنمایی کرده اند یا خیر.

تحقیقات مذکور پس از آن به جریان افتاد که مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق رئیس جمهوری آمریکا در کنگره گفت که دونالد ترامپ ارزش برخی دارایی ها را بیشتر نشان می داد تا از وام و بیمه استفاده کند و برعکس، ارزش برخی از دارایی ها را کمتر نشان می داد تا از مالیات املاک بکاهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی