تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ترامپ: انتخابات در نهایت به دیوان عالی کشیده خواهد شد

دونالد ترامپ در اظهارنظر‌های متعددی طی ۲۴ ساعت گذشته از احتمال به تقلب کشیده شدن انتخابات خبر داد و پیش بینی کرد احتمالا کار به دیوان عالی می‌کشد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به انتقال مسالمت آمیز قدرت، تعهدی ندارد.

کد خبر: ۷۲۰۹۰
۱۰:۳۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
ترامپ: انتخابات در نهایت به دیوان عالی کشیده خواهد شد
 
دیدارنیوز - رئیس جمهور آمریکا گفت انتخابات در نهایت به دیوان عالی کشیده خواهد شد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ در اظهارنظر‌های متعددی طی ۲۴ ساعت گذشته از احتمال به تقلب کشیده شدن انتخابات خبر داد و پیش بینی کرد احتمالا کار به دیوان عالی می‌کشد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به انتقال مسالمت آمیز قدرت، تعهدی ندارد.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد فکر می‌کند مسئله انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در نهایت به دیوان عالی این کشور کشیده خواهد شد.

ترامپ گفت فکر می‌کند به همین علت باید ۹ قاضی در دیوان عالی آمریکا داشت. وی که در مراسمی در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود سناتور لیندزی گراهام، که ریاست کمیته قضایی سنا را برعهده دارد، حتی لازم نیست جلسه استماعی برای نامزد تصدی سمت قضاوت در دیوان عالی برگزار کند و این که این روند به سرعت طی خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: شنبه آینده، نامزد خود را برای پست دیوان عالی اعلام خواهم کرد. من همچنین پنج زن را برای تصدی پست قضاوت در دیوان عالی (جایگزین "روث بیدر گینزبرگ" که چند روز پیش جان باخت) معرفی خواهم کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب در نشستی خبری در کاخ سفید از تعهد به انتقال مسالمت آمیز قدرت در صورت بازنده شدن در انتخابات سوم نوامبر در مقابل رقیب دموکراتش جو بایدن خودداری کرد. ترامپ در پاسخ به سؤال یک خبرنگار در مورد تعهدش به انتقال مسالمت آمیز قدرت گفت خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی