تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استقلال ۳ - ۰ الاهلی؛ قائدی نسخه عربستانی‌ها را پیچید

استقلال تهران در دیداری حساس و جذاب موفق شد با گل‌های علی کریمی مهدی قایدی و شیخ دیاباته با ۳ گل از سد الاهلی عربستان بگذرد و راهی مرحله حذفی مسابقات شود.

کد خبر: ۷۲۰۶۵
۲۰:۵۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
قایدی بازهم ستاره درخشان استقلال در آسیا مقابل الاهلی استقلال ۳ - ۰ الاهلی
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بحران‌ها و حواشی بعد از کنار گذاشته شدن فرهاد مجیدی و لغو حضور مجدد استراماچونی در نیمکت فنی، توانست بعد از کنار رفتن الوحده امارات و گرفتن یک امتیاز از رقیب عراقی‌اش موفق شد با یک برد قاطع و دلچسب با هنرنمایی مهدی قایدی از پس حریف قدرتمند عربستانی‌اش بر بیاید و با ۳ گل این تیم را شکست داده و به همراه الاهلی عربستان راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.  

 آبی پوشان که ترکیب خود را در این بازی تغییر داده بودند و آمدن  ارسلان مطهری به ترکیب اصلی چهره تیم را هجومی‌تر از قبل کرده بود در اولین گل در حدود دقیقه ۳۰ موفق شد با حرکت  مسعود ریگی و با توپ‌گیری او در میانه زمین به هرویه میلیچ پاس داد و او هم فرشید اسماعیلی را در سمت چپ زمین صاحب توپ کرد و در ادامه پاس این بازیکن به مهدی قایدی و شوت روی پای تماشایی ستاره ریزنقش آبی‌ها از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به زمین و دفع ناقص محمد العویس تبدیل به گل شد.
 
آبی پوشان که برای راحت کردن خیال خود از صعود به مرحله حذفی نیاز به گل داشتن این بار روی ارسال مهدی قایدی از روی کرنر، در مقابل تیرک اول به عارف غلامی برخورد کرد و دوباره به شماره ۱۰ آبی پوشان رسید که دومین سانتر او در این موقعیت با عبور از مقابل مطهری و دیاباته، با ضربه سر علی کریمی وارد دروازه الاهلی شد.
 
قایدی بازهم ستاره درخشان استقلال در آسیا مقابل الاهلی استقلال ۳ - ۰ الاهلی

استقلال درنیمه دوم برای تثبیت برد خود بار دیگر سرپا حمله شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، پاس پشت‌پای قایدی به میلیچ و پاس او به علی کریمی را این بازیکن به مقابل دروازه الاهلی فرستاد تا شیخ دیاباته با پرش بلند گل سوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی ۵ امتیازی شد و با توجه به نتایج رو در رو مقابل الشرطه عراق و داشتن تفاضل گل بالا نسبت به تیم عراقی در رده دوم الاهلی را در مرحله حذفی همراهی خواهد کرد. همچنین آبی پوشان در مرحله بعد امکان برخورد با قهرمان فصل پیش این مسابقات یعنی الهلال دارند، اما با توجه به آزمایشات مثبت بازیکنان الهلال امکان دارد این تیم با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا از جدول مسابقات حذف شود.   اما باید منتظر ماند و دید استقلال در نهایت به مصاف کدام تیم در دور بعد خواهد رفت.  
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید: 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی