تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پادشاه عربستان: دست صلح را به سوی ایران دراز کردیم

پادشاه عربستان با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که ریاض دست صلح به سوی ایران دراز کرد و برای ایجاد روابط مثبتی تلاش کرده است.

کد خبر: ۷۲۰۶۳
۲۰:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
پادشاه عربستان: دست صلح را به سوی ایران دراز کردیم
 
دیدارنیوز - به نقل از الجزیره، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان گفت: ما خواستار همزیستی مسالمت آمیز و همبستگی میان کشورهای جهان و ملت های آن ها برای مقابله با چالش های مشترک هستیم.

وی که در مجمع عمومی سازمان ملل سخن می گفت تاکید کرد: عربستان دست صلح به سوی ایران دراز کرد و تعامل مثبتی برای ایجاد روابط با تهران داشت.

ملک سلمان در ادامه مدعی شد: نظام ایران سال گذشته پالایشگاه های نفتی عربستان را مورد هدف قرار داد. ایران همچنان به هدف قرار دادن عربستان توسط موشک های بالستیک و پهپاد ادامه می دهد.

وی مدعی شد که تهدیدات ایران نیازمند موضع بین المللی قاطع برای مقابله با گسترش تسلیحات آن و پایان به گفته او ''حمایت از تروریسم'' است.

پادشاه عربستان خاطرنشان کرد: ما در دفاع از امنیت خود سهل انگاری نخواهیم کرد و برای مقابله با تهدیدات ایران، یمن را ترک نخواهیم کرد.

وی همچنین مدعی شد که فشارهای بین المللی علیه ایران باید افزایش یابد تا این کشور به سلاح کشتار جمعی دست نیابد.

سلمان بن عبدالعزیز گفت: عربستان از تلاش های بین المللی برای حل مشکلات برنامه هسته ای ایران استقبال کرد. ایجاد راه حل فراگیر و موضع بین المللی قاطع برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح کشتار جمعی و توقف برنامه موشکی این کشور دو مساله ضروری هستند.

ملک سلمان همچنین تاکید کرد که عربستان از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق قانونی خود و تشکیل دولت مستقل حمایت می کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی