تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نشست پیرامون بحران لیبی ۱۵ اکتبر در ژنو برگزار می‌شود

منابع آگاه از برگزاری نشست ژنو پیرامون بحران لیبی در ۱۵ اکتبر خبر دادند.

کد خبر: ۷۲۰۵۶
۱۵:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از سایت العربی الجدید، منابع مذکور با بیان اینکه بعضی از طرف‌ها در لیبی درباره معیار‌های انتخاب شرکت کنندگان در این نشست ژنو اختلاف نظر دارند، اعلام کردند، هدف اصلی از این نشست تشکیل مجدد شورای ریاستی و تشکیل دولت مستقل است.
 
لیبی از زمان برکناری معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع شاهد دودستگی و جنگ و ناآرامی است و دو دولت یکی در غرب (دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج) و دیگری در شرق (به ریاست خلیفه حفتر) بر این کشور سلطه دارند که هر یک تلاش دارد با شکست دیگری، کنترل کل کشور را در دست بگیرد. دولت اول از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده و دولت شرق لیبی هم از سوی برخی کشور‌ها از جمله روسیه حمایت می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی