تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

حسین پور: چرا هیات رئیسه طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول نمی‌کند؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور رئیس جمهور در جلسه علنی و توضیح در خصوص علت گرانی و مسائل اقتصادی شد.

کد خبر: ۷۲۰۱۳
۱۲:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ امان الله حسین پور در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس بیان کرد: امروز گرانی‌های لجام گسیخته در همه بخش‌ها مردم را رنج می‌دهد و اقشار مختلف مردم به ویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه کارد به استخوانشان رسیده است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: حدود دو ماه پیش، بیش از ۱۹۰ نماینده طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردند و در این مدت بار‌ها نمایندگان از هیات رئیسه خواستار اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور شدند، اما هیات رئیسه این کار را انجام نمی‌دهد.
 
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه آقای رئیس جمهور جواب قانع کننده با توجه به وضعیت فعلی کشور نخواهد داشت، اما اجازه دهید تا ایشان در مجلس حضور یافته و در خصوص علت گرانی و مشکلات توضیح دهد.
 
وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: سد بیدباز اسفراین با حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان ارزش ظرفیت ذخیره ۴۸ میلیون متر مکعب آب دارد، اما اکنون تنها از ۱۱ میلیون متر مکعب ظرفیت آن استفاده می‌شود وزیر نیرو هر چه سریعتر برای رفع مشکلات پروژه اقدام کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی