تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پیام ترامپ برای نشست عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

رئیس جمهور آمریکا در پیام خود برای کنفرانس عمومی ۲۰۲۰ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از حمایت کشورش از معاهده عدم اشاعه هسته‌ای صحبت کرد.

کد خبر: ۷۱۹۲۵
۱۳:۱۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
پیام ترامپ برای نشست عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
 
دیدارنیوز - دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی که برای کنفرانس عمومی مجازی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین فرستاد، عنوان کرد: همچنان که همه ما خود را با شیوه‌های جدید کار در دوران همه گیری جهانی بیماری تطبیق داده‌ایم، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پیشبرد ماموریتهای حیاتی خود ادامه داده و کیت‌های تست کروناویروس را به کشورهای عضو می‌فرستد و همچنین به آنها در تداوم فعالیت همراه با امنیت و ایمنی تاسیسات هسته‌ای آنها کمک می‌کند و بازرسان را به جهت حراست از فعالیتهای هسته‌ای صلح آمیز در سراسر جهان اعزام می‌کند. من به رافائل گروسی، مدیرکل سازمان به خاطر رهبری‌اش تبریک گفته و او را تحسین می‌کنم.

ترامپ در ادامه این پیامش نوشت: من در پاسداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس معاهده عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای در اوایل سال جاری میلادی بر حمایت آمریکا از این معاهده تاکید کردم. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با حمایت از استفاده مسئولانه از انرژی هسته‌ای و تضمین صلح‌آمیز ماندن استفاده از آن نقشی حیاتی را در تداوم موفقیت معاهده عدم اشاعه و حمایت از صلح و موفقیت جهانی ایفا کرده است.

وی عنوان کرد: آمریکا چشم به میزبانی از کنفرانس وزرای انرژی هسته‌ای وابسته به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال آینده میلادی و نشان دادن رهبری آمریکا به عنوان تامین کننده هسته‌ای حامی بالاترین استانداردهای ایمنی، امنیت و عدم اشاعه دارد.

ترامپ خاطرنشان کرد: کشورهای جهان به جهت حفظ مزایای کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و معاهده ان.پی.تی باید نظام عدم اشاعه هسته‌ای را چه با عملکردهای خودشان و چه در پاسخ به چالشهای دیگران حفظ و تقویت کنند.

همه کشورها باید پروتکل الحاقی معاهده را تصویب کنند تا به تبدیل آن به یک استاندارد جهانی عدم اشاعه کمک کنند.

ترامپ در ادامه مدعی شد: ما باید اطمینان حاصل کنیم ایران به تعهداتش تحت معاهده ان.پی.تی و توافقات پادمانی‌اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبند است تا جلوی دستیابی آن به یک سلاح هسته‌ای گرفته شود و همچنین ما باید به تلاش برای خلع سلاح هسته‌ای کامل، نهایی و راستی آزمایی شده کره شمالی ادامه دهیم.

او در خاتمه گفت: من به نمایندگی از آمریکا برای همه شما یک کنفرانس عمومی مفید در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را خواستارم و مشتاق به ادامه همکاری با یکدیگر در جهت رسیدگی به این مسائل حیاتی هستم.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی