تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

روحانی بعد از ریاست جمهوری؛ به فضای امنیتی برمی‌گردد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ترجیح روحانی این خواهد بود که در فضای امنیتی مشغول فعالیت شود.

کد خبر: ۷۱۹۲۰
۱۲:۴۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
روحانی بعد از ریاست جمهوری؛ به فضای امنیتی برمی‌گردد
 
دیدارنیوز - سرنوشت سیاسی حسن روحانی بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری یکی از موضوعاتی است که در یک سال اخیر بار‌ها مطرح شده است. بسیاری از تحلیل‌گران با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید معتقدند که حسن روحانی از این پس جایگاه ویژه‌ای در ساحت سیاسی ایران نخواهد داشت و احتما یک عضو ساده در مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

برخی نیز نسبت به آینده سیاسی او بدبین‌تر هستند. مثلا عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب چندی قبل به «جهان صنعت نیوز» گفته بود «از سال ۹۶ به بعد که پیش‌بینی می‌شد هیات حاکمه اروپا و آمریکا تغییر کند، انتظار می‌رفت آقای روحانی دست به تغییر و تحولاتی بزند، اما متاسفانه دیدیم که ایشان همان مسیر انفعال خود و تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای را جلو برد. اگر این روند در دو سال آینده ادامه یابد، من آینده سیاسی آقای روحانی را به مراتب بدتر و پرابهام‌تر از آقای احمدی‌نژاد می‌دانم.»

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، اما حتی معتقد است که او حتی وارد مسائل سیاسی هم نخواهدشد!

بروجردی گفته است: «روحانی بعد از خروج از پاستور به احتمال زیاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود و ترجیح شخصی‌اش این خواهد بود که در فضای امنیتی مشغول فعالیت شود. چرا که ایشان اساساً هیچ‌گاه به طور پررنگ وارد فضای سیاسی و تحرکات مرسوم جریان‌های سیاسی نشده است.»
 
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی