تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سازمان هواشناسی خبر داد: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق کشور

از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش نسبی دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر: ۷۱۸۶۱
۱۶:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
 
طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.
 
طی روز جمعه به‌تدریج سامانه جدیدی از شمال غرب به کشور وارد می‌شود، از امروز تا چهارشنبه در بخش‌هایی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه زابل، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید خواهیم داشت که در پاره‌ای از این مناطق سبب وقوع گرد و خاک می‌شود.
 
سه روز آینده در ساعات بعدازظهر سرعت باد در کرمانشاه و ایلام افزایش می‌یابد.
 
از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. دریای خزر نیز امروز مواج است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی