تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

مقام آمریکایی: هدف ما مذاکره با ایران است نه تنش نظامی

دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که آمریکا به دنبال مذاکره با تهران است.

کد خبر: ۷۱۶۶۷
۱۴:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ تیموتی لندرکینگ، دستیارمعاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس در گفتگو با روزنامه سعودی الیوم با اشاره به اوضاع لبنان گفت: واشنگتن به خوبی می‌داند که تضعیف نفوذ حزب الله لبنان امری ضروری است و به امنیت و ثبات دولت لبنان کمک می‌کند. پایان دادن به سیطره شبه نظامیان مورد حمایت ایران بر جنوب لبنان مساله‌ای ضروری است به ویژه اینکه آن‌ها در لیست تروریستی قرار دارند.
 
دستیارمعاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: فشار‌های بین المللی نباید تنها بر ایران و نظام آن باشد بلکه باید گروه‌های وابسته با ایران در اماکن دیگر را نیز شامل شود.
 
این مقام آمریکایی با بیان اینکه روابط آمریکا با کشور‌های منطقه محکم و به هم پیوسته است در ادامه تاکید کرد: گفت وگوی راهبردی آمریکا با مسئولان عراقی تنها در رابطه با مسائل امنیتی نیست بلکه مسائل دیگری از جمله حمایت از بغداد برای رهایی از دخالت‌های ایران را شامل می‌شود.
 
وی در رابطه با تنگه هرمز و باب المندب و دیگر گذرگاه‌های آبی گفت: تابستان گذشته شاهد درگیری‌هایی بودیم و این درگیری کشتی‌ها و تجارت در گذرگاه‌های حیاتی را تهدید می‌کرد بنابراین قدرت نیروی دریایی خود در منطقه که مقر آن بحرین است را تقویت کردیم.
 
وی در ادامه مدعی شد: مقابله با ایران باید چندجانبه باشد و ما باید تمام ابزار‌های موجود برای تغییر رفتار‌های ایران را به کار گیریم. هدف ما تنش نظامی نیست بلکه هدف ما آوردن ایران به میز مذاکره و اجرای گفتگو‌های حقیقی در رابطه با چگونگی تغییر رفتار‌های آن است.
 
دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس همچنین مدعی شد: واشنگتن بر این باور است که قطر آماده عادی سازی روابط خود با اسرائیل است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی