تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آغاز بوندس‌لیگا با بی‌رحمی بایرن

هفته اول بوندسلیگا امروز با شش بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی دورتموند میزبان مونشن گلادباخ است. قرار است در برخی ورزشگاه‌ها به صورت محدود اجازه حضور تماشاگران داده شود.

کد خبر: ۷۱۶۵۴
۱۶:۴۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
آغاز بوندس‌لیگا با بی‌رحمی بایرن

دیدارنیوز ـ گروه ورزش: رقابت‌های باشگاهی آلمان (بوندس‌لیگا) از دیروز (جمعه) آغاز شد. شروعی خیره‌کننده. بایرن مونیخ، قهرمان آلمان و اروپا در افتتاحیه لیگ آلمان موفق شد با هشت گل شالکه را در هم بکوبد. شروعی کوبنده که نتایج قاطع بایرن در فصل گذشته به ویژه برد هشت بر دو مقابل بارسلونا را به یاد می‌آورد. این بازی اتفاقات ویژه‌ای به همراه داشت. از هت‌تریک سرژ گنبری گرفته تا درخشش لروی سانه، خرید جدید مونیخی‌ها. نکته مهم دیگر این بازی رکوردشکنی روبرت لواندوفسکی بود. این مهاجم لهستانی، تنها زننده یکی از هشت گل بایرن در این جشنواره گل بود، اما پاس گل استثنایی "لوا" بازتاب زیادی پیدا کرد. لواندوفسکی با همین یک گل شمار گل‌های خود با پیراهن بایرن را به عدد ۱۶۳ رساند و حالا دومین گلزن برتر بایرن مونیخ است. او رکورد دست نیافتنی ۳۶۵ گل گرد مولر را پیش روی خود دارد. به هر حال شاگردان هانسی فلیک با این عملکرد نشان دادند در شرایط کنونی آماده‌ترین تیم آلمانی و حتی اروپا هستند و قدرت وحشتناکی در خط حمله دارند. هفته اول بوندسلیگا امروز با شش بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی دورتموند میزبان مونشن گلادباخ است. قرار است در برخی ورزشگاه‌ها به صورت محدود اجازه حضور تماشاگران داده شود. از آنجا که شیوع کرونا دوباره در مونیخ به شرایط هشداردهنده‌ای رسیده است بازی دیشب بدون تماشاگر برگزار شد، اما امروز در چند بازی هواداران می‌توانند پس از حدود شش ماه دوباره در ورزشگاه حاضر شوند.

 

بازگشت منچستری‌ها و رئال


با آغاز بوندس لیگا تب فوتبال در اروپا فراگیرتر شد. لیگ برتر انگلیس از هفته گذشته آغاز شد و امروز هفته دوم شروع می‌شود. تیم‌های شهر منچستر از این هفته وارد رقابت‌ها می‌شوند و منچستریونایتد در اولین بازی فصل خود میزبان کریستال پالاس است. منچسترسیتی هم دوشنبه به میدان می‌رود. لیورپول قهرمان انگلیس فردا در مهم‌ترین بازی هفته میهمان چلسی خواهد بود.

در اسپانیا هم وضعیتی مشابه انگلیس حاکم است و از امروز هفته دوم آغاز می‌شود. رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید سه غول اسپانیا در هفته اول غایب بودند و  دو تیم از این سه تیم از این هفته وارد رقابت‌ها می‌شوند. رئال مادرید فردا میهمان رئال سوسیه‌داد خواهد بود، اتلتیکو مادرید هم در خانه لوانته به میدان می‌رود. بارسلونا در هفته دوم هم غایب خواهد بود و از هفته سوم وارد مسابقات می‌شود.

آغاز سری A و شروع طارمی
سری آ هم از امشب با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود تا به این ترتیب هر پنج لیگ معتبر اروپایی شروع شده بود و تمام قاره درگیر رقابت‌های باشگاهی شود. چند بازی هفته اول لیگ ایتالیا در طول هفته برگزار خواهد شد، چند تیم ایتالیایی که درگیر رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هستند در این هفته غیبت خواهند داشت. یوونتوس، قهرمان ایتالیا با سرمربی جدید خود آندره‌آ پیرلو در اولین گام فردا به مصاف سمپدوریا می‌رود.

در سایر نقاط اروپا هم مسبابقات جریان دارد. لیگ فرانسه وارد هفته چهارم خود شده است. در هفته اول لیگ پرتغال پورتو امشب میزبان براگا است و مهدی طارمی این فرصت را دارد که اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد. لیگ بلژیک همچنان با درخشش ایرانی‌ها همراه است. شارلروا، دیشب با سه گل ایرانی سه بر یک تیم بیرتشوت را شکست داد. کاوه رضایی دو گل زد و علی قلی زاده هم یک گل.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی