تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دیدار با پمپئو و گفتگو با ترامپ در دستور کار نخست‌وزیر جدید ژاپن

نخست‌وزیر ژاپن قرار است ماه آینده در پایتخت این کشور با وزیر خارجه آمریکا دیدار و گفتگو کند.

کد خبر: ۷۱۶۴۱
۱۱:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر خارجه آمریکا قرار است به زودی برای ملاقات با نخست وزیر جدید ژاپن راهی این کشور شود.
 
مایک پمپئو قرار است ماه آینده طی سفری به ژاپن با یوشیهیده سوگا دیدار و گفتگو کند. بنا به گزارش رویترز، وزیر خارجه آمریکا در این سفر علاوه بر سوگا با همتای ژاپنی، استرالیایی و هندی خود در توکیو دیدار خواهد کرد. محور گفتگو‌های دو طرف مسئله شیوع کرونا و مسائل منطقه آزاد هند و اقیانوس آرام از محور‌های گفت و گوی دو طرف خواهد بود.
 
همچنین رسانه‌های ژاپنی روز گذشته اعلام کردند نخست وزیر جدید ژاپن قرار است روز یکشنبه طی تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا به بحث و گفتگو بپردازد.
 
یوشیهیده سوگا، رئیس حزب لیبرال دموکرات حاکم (LDP) به طور رسمی روز چهارشنبه به عنوان نخست وزیر ژاپن تایید شد. رئیس جدید حزب لیبرال دموکرات حاکم ژاپن روز چهارشنبه پس از کسب ۳۱۴ رای مثبت نمایندگان پارلمان، به عنوان نخست وزیر جدید این کشور منصوب شد.
 
شینزو آبه که باسابقه‌ترین نخست وزیر ژاپن است و طولانی‌ترین دوره نخست وزیری در ژاپن را داشت، چندی پیش به دلیل مشکلات جسمی از سمت خود کناره گیری کرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی