تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

در کمیسیون آموزش؛ اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور حاجی‌میرزایی بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون آموزش مجلس، این هفته به منظور پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نشست تخصصی خواهند داشت.

کد خبر: ۷۱۶۳۱
۱۱:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هفته جاری در روز‌های یکشنبه (۳۰ شهریورماه) و سه شنبه (اول مهرماه) نشست تخصصی برگزار خواهند کرد و در روز دوشنبه (۳۱ شهریورماه) نیز کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی نشست خواهد داشت.
 
بررسی اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و پس از آن نشست هیأت رئیسه کمیسیون دستور کار روز یکشنبه کمیسیون آموزش است.
 
ارائه گزارش عملکرد کمیته‌‎های شش گانه کمیسیون و دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز دو دستور کار روز سه شنبه کمیسیون است.
 
در روز دوشنبه نیز کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش جلسه خواهد داشت.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی