تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

دبل پرسپولیس برای صدرنشینی؛ سپاهان در قعر ماند

سرخ‌پوشان پایتخت مجددا با برتری مقابل التعاون عربستان به صدر گروه C راه یافتند و مسیر صعود خود را تا حدودی هموار کرد اما سپاهان اصفهان با شکست دوباره مقابل النصر تا حد زیادی رویای صعود از این مرحله را از دست رفته می‌بیند.

کد خبر: ۷۱۶۱۳
۱۰:۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس راه صعود را از دروازه التعاون پیدا کرد سپاهان تا حدودی حذف شد
 
دیدارنیوزبابک مجیدی: پرسپولیس شب گذشته توانست با پیروزی مشابه چهار روز پیش خود مقابل التعاون با ۷ امتیاز در صدرجدول جا خوش کند، ولی سپاهان دیگر نماینده ایرانی از استان اصفهان مقابل دیگر نماینده عربستانی یعنی النصر بار دیگر شکست خورد تا آرزوی صعود به مرحله بعد تا حدودی تمام شود.
 
راهی تا صعود باقی نمانده
پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ برتر فوتبال ایران بعد از شروع مسابقات با اتمام قرنطینه در ایام شیوع ویروس کرونا، حالا به دنبال مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. سرخ‌ها در حالی که قبل از کرونا، با یک امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده بودند، با شروع مجدد بازی‌های لیگ قهرمانان که اکنون به طور متمرکز در قطر در حال برگزاری است با دو برد متوالی یک شکل مقابل التعاون عربستان، به صدر جدول گروه خود رسیده و راه را برای صعود از مرحله مقدماتی را هموار کرده است.

پرسپولیس در بازی شب گذشته با تک گل بشار رسن ستاره عراقی خود در ابتدای نیمه اول بار دیگر حریف عربستانی خود را شکست داد و مجال قدرت‌نمایی و عرض اندام را به حریف نداد و با ارائه یک بازی منطقی توانست همان یک گل را حفظ و در نهایت سه امتیاز حیاتی را کسب کند.
 
پرسپولیس راه صعود را از دروازه التعاون پیدا کرد سپاهان تا حدودی حذف شد

در این بازی سرخ‌پوشان چند تغییر در ترکیب خود داشتند، سیدجلال حسینی کاپیتان کهنه‌کار از ابتدا به جای حسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی وظیفه رهبری خط دفاع را بر عهده گرفت، احمد نورالهی که کاپیتان دوم سرخ‌پوشان است، در این بازی فقط ۴ دقیقه وقت اضافی پایانی بازی حضور داشت و به طور کامل در نیمکت ذخیره نشسته بود. نکته قابل توجه هماهنگی خوب بازیکنان جدید پرسپولیس با بازیکنان فعلی بود که در این بازی نسبت به بازی رفت هماهنگی بهتری داشتند و بازی به مراتب قابل قبولی به نمایش گذاشتند تا نشان دهند در صورت هماهنگی بالا هر حریفی را می‌توانند به زانو در بیاورند.

حالا قرمزپوشان که در خطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی هستند، بدون توجه به این خبر، تمام تمرکز و ذهن خود را برای موفقیت در آسیا گذاشته‌اند. پرسپولیس روز دوشنبه در دیداری حساس به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت که در دیدار شب گذاشته مقابل شارجه امارات با ۴ گل شکست خورد تا صدرنشینی را به نماینده ایرانی‌اش هدیه کند. الدحیل در بازی با پرسپولیس مهدی بن عطیه مدافع مشهور مراکشی را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در اختیار نخواهد داشت. نکته قابل توجه در دیدار پیش‌رو نماینده قطر با قهرمان چهار دوره لیگ برتر، حضور رامین رضاییان در تیم قطری است که با توجه به سابقه حضور در تیم پرسپولیس می‌تواند بازی تماشایی و جذابی از کار در  بیاید.
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 

 
نخستین خداحافظی نویدکیا
سپاهان تیم قدرتمند اصفهانی بعد از شکست در بازی اول مقابل النصر به دنبال جبران شکست در بازی دوم بود، اما بار دیگر تجربه و فرصت‌طلبی بازیکنان تیم عربستانی آرزو‌های شاگردان نویدکیا را بر باد تا زردپوشان مثل بازی رفت با دوگل مغلوب حریف عربستانی خود شد تا کار سختی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد. شاگردان نویدکیا برای صعود به مرحله سخت نیاز به جادو و معجزه دارند تا بتوانند به جمع ۱۶ تیم حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان برسند. آن‌ها در ابتدا باید السد تیم قدرتمند قطر که هدایت آن به عهده ژاوی است بگذرند سپس مقابل تیم قعرنشین گروه العین امارات پیروز شوند و منتظر نتیجه شکست السد برابر النصر عربستان باشند تا بتوانند با رخ دادن این معجزه راهی دور بعد شوند. با اینکه فوتبال پدیده غیر قابل پیش بینی است، اما رخ دادن این اتفاق تقریبا محال به نظر می‌رسد. شاگردان نویدکیا روز دوشنبه در دیداری حساس به مصاف العین امارات خواهند رفت و النصر عربستان پذیرای نماینده پرقدرت قطر یعنی السد خواهد شد.
 
پرسپولیس راه صعود را از دروازه التعاون پیدا کرد سپاهان تا حدودی حذف شد

عبدالرزاق حمدالله که دربازی رفت زننده هر دو گل بود در بازی دوم باز هم ستاره تیمش بود و با یک گل و یک پاس گل زمینه ساز پیروزی تیمش در این بازی بود. البته سپاهان باید خوش شانس باشد که شب گذشته حمدالله این مهاجم مراکشی قدر موقعیت‌های بدست آورده را ندانست اگر این طور می‌شد شاید نتیجه شب گذشته سنگین‌تر از قبل می‌شد. در دیگر دیدار شب گذشته السد قطر توانست با هت‌تریک بغداد بونجاح و دو پاس گل سانتی کازورلا العین امارات را با چهار گل شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی تا حدودی صعودش به مرحله حذفی مسجل شود.  
 
خلاصه بازی را در ویدیوی زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی