تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا

با رسیدن امضاها علیه رئیس باشگاه بارسلونا او در آستانه اخراج قرار گرفته و بارسلونا دستخوش تحولی جدید خواهد شد.

کد خبر: ۷۱۵۸۷
۰۰:۲۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
جوزپ بارتومئو در یک قدمی اخراج از بارسلونا
 
دیدارنیوز - پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، ۳ نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا ۱۷ سپتامبر (دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا ۱۶۵۲۰ امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

روز گذشته این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون ۱۲۷۰۰ امضا جمع شده و دقایقی پیش با موفقیت توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و اعلام شده است که تاکنون ۱۶۵۲۱ امضا جمع شده و این پروسه تا ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

هدف کمپین رسیدن به ۱۷۰۰۰ امضاست که معادل ۱۵ درصد اعضای رسمی باشگاه خواهد بود که یک رقم جادویی در این سطح محسوب می‌شود.
 
امروز ساعت ۱۸ این کمپین موظف خواهد بود تا اسناد و مدارک لازم در مورد امضا‌های جمع شده را در اختیار باشگاه بگذارد و سپس مرحله بعدی شروع خواهد شد که مربوط به رسمیت شناسی و اعتبار امضاهاست. معمولا در چنین شرایطی تعدادی از امضا‌ها از اعتبار ساقط می‌شوند که این خود یک داستان متفاوت و البته بسیار مهم دیگر است.

آیین نامه باشگاه در این مورد تصریح می‌کند که ظرف ده روز کاری پس از ارسال رسمی درخواست، اعتبارسنجی شروع خواهد شد و این پروسه وارد فاز جدی خود خواهد شد. افراد دخیل در این مورد عبارتند از دو عضو کمپین که یکی قطعا جوردی فاره خواهد بود، دو عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده توسط خود هیئت مدیره و یک نماینده از فدراسیون فوتبال کاتالونیا.
 
در این مرحله ممکن است هیئت مدیره صلاحیت برخی آرا را تایید نکند و در این صورت کمپین به جایی نخواهد رسید، اما اگر ۱۶۲۵۰ رای به تایید برسد، کار به فاز سوم خواهد رسید. هیئت مدیره در این هنگام برای رای عدم اعتماد به بارتومئو به اعضای رسمی فراخوان خواهد داد. این مورد باید ۵ روز کاری قبل از شروع رای گیری جدید در جراید و نیز در وبسایت باشگاه به ثبت برسد.

در صورتیکه حداقل ۱۰ درصد اعضا در این رای گیری شرکت کرده و دو سوم به برکناری بارتومئو رای دهند، هیئت مدیره فعلی از اعتبار ساقط خواهد شد و به این ترتیب انتخابات ریاست باشگاه در تاریخی زودتر از ماه مارس به انجام می‌رسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی