تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولتیماتوم شدید پلیس به اخلالگران نظم عمومی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد شدید با اراذل و اوباش خبر داد.

کد خبر: ۷۱۵۶۶
۱۳:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اولتیماتوم شدید پلیس به اخلالگران نظم عمومی
 
دیدارنیوز - سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس از که صبح امروز آغاز شده، گفت: یکی از مطالبات همیشگی مردم از نیروی انتظامی برخورد جدی، قاطع و قانونی با افرادی است که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش از جمله افرادی هستند که امنیت را در تفرجگاه‌ها، فضاهای عمومی، خیابان‌ها و ... به مخاطره انداخته و از مردم سلب کرده‌اند، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، پلیس برخورد سختی با این دسته از افراد خواهد کرد، چراکه اجازه نخواهیم داد تا اوباشگران امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند. 

رحیمی با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در محله تهرانپارس اظهارکرد: امروز این طرح در این محله در حال اجراست و حاصل روزها کار اطلاعاتی ازسوی همکاران من است. طرح‌های دیگری نیز در سراسر تهران اجرا خواهد شد و من به تمام اوباشگران و اراذل هشدار می‌دهم که برخورد پلیس اینبار به مراتب سخت‌تر از دفعات قبلی خواهد بود و ما اجازه عرض اندام به آنان نخواهیم داد. 

فرمانده انتظام تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری خوبی میان پلیس و دستگاه قضایی در اجرای این طرح وجود دارد، گفـت: پلیس در برابر اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد. از مردم نیز می‌خواهیم که بدون ترس از افشای اطلاعات خود اقدامات اراذل و اوباش را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

طرح برخورد با اراذل و اوباش صبح امروز در شرق تهران و محله تهرانپارس اجرا شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی