تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

پرسپولیس _ التعاون؛ بی‌خیال پنجره‌های بسته!

پرسپولیس در شرایطی که شایعه محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی در تهران پیچیده، باید هم موفقیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا تداوم بخشد و هم به دنبال راهی برای پرداخت بدهی خود به برانکو باشد.

کد خبر: ۷۱۵۵۹
۱۴:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس _ التعاون؛ بی‌خیال پنچره‌های بسته!
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: مهدی رسول‌پناه مدیر باشگاه پرسپولیس امروز در شرایطی راهی قطر شد که تنها سوغاتی در چمدانش، شایعه محروم شدن باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده بود، خبری که اگر چه هنوز رسما اعلام نشده، اما خود پرسپولیسی‌ها به استقبال آن رفتند و به نوعی گفتند که آن را می‌پذیرند.

بعد از به بن‌بست رسیدن در پرداخت به موقع بدهی برانکو ایوانکوویچ، مدیریت باشگاه با اینکه احتمال می‌دادند محرومیت از نقل و انتقالات جریمه فیفا خواهد بود، ترجیح دادند به جای پرداخت مطالبات مربی کروات، بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. بازیکنان جدید در اولین آزمون جدی خود، اجبارا در دوحه به دیدار التعاون رفتند که با توجه به نمایش اول، بعضی از این بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. حامد لک که حالا جانشین بیرانوند شده توانست مقابل التعاون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و چه بسا اگر واکنش‌های خوب او نبود پرسپولیس بازی را واگذار می‌کرد.

سعید آقایی، احسان پهلوان با توجه به بازی اولشان و پست حساسی که دارند آنچنان موفق نبودند و باید امیدوار باشند بعد از هماهنگی با ترکیب جدید تیم، کیفیت واقعی خود را به هواداران نشان دهند. عیسی آل کثیر مهاجم تنومند و فیزیکی پیشین صنعت نفت که حالا جانشین علیپور شده، با دوندگی و استفاده از فیزیک خود تا حدودی توانست برتری خود را به مدافعین تیم حریف تحمیل کند، اما رفته رفته می‌تواند بعد از هماهنگ شدن با هافبک‌ها کیفیت هجومی خود را بهتر از بازی گذشته کند.

پرسپولیس سه روز پس از برد التعاون، فردا شب در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا، مجددا به مصاف تیم عربستانی می‌رود. سرخ‌پوشان که در بازی قبل با تغییراتی در ترکیب خود به میدان رفتند چندان به برد امیدوار نبودند، اما برنده بازی شدند تا برای صعود به مرحله بعدی امیدوار بمانند. پرسپولیس با این ترکیب و بازیکنان جدید و برد مقابل التعاون می‌تواند با برتری مجدد مقابل حریف عربستانی امتیاز کسب شده خود را به عدد ۷ برساند و نیم‌نگاهی به صدر جدول داشته باشد.

رسول پناه حالا در آسمان قطر به دنبال راهی برای پرداخت پول برانکو خواهد بود. هفته پیش در یک لایو اینستاگرامی یکی از اعضای مدیریتی باشگاه گفته بود بعد از مذاکره مجدد با برانکو توانستیم از او ۲۰ روز برای پرداخت بدهی مهلت بگیریم، اما این وعده که برای هواداران تنها ساعتی یک خبر خوش بود، برانکو به همراه وکیلش مذاکره برای تخفیف در بدهی و مهلت برای پرداخت پول را تکذیب کردند. حلا طبق خبر‌های رسیده در خیابان سئول، ساختمان فدراسیون فوتبال، فیفا حکم محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را برای پرسپولیس اعمال کرده است، ولی در ادامه حکم آمده اگر بدهی پرداخت شود این محرومیت لغو خواهد شد. خبری که هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده، اما در روز‌های آتی احتمالا رسمی خواهد شد. در ادامه حتی در حکم فیفا آمده است در صورت پرداخت نکردن پول برانکو در مدت یک ماه، احتمال محرومیت‌های سنگین برای قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر وجود دارد.  

آنچه که پیداست پرسپولیس در جاده پر پیچ و خم امیدواری مسیر سختی برای رسیدن به تکرار موفقیت‌های خود دارد. یحیی که بعد از یک استعفای نیمه رسمی، در کنفرانس قبل بازی اول با التعاون وعده داد با وجود بازیکنان تجربه و رسیدن به مرز هماهنگی با بازیکنان جدید هواداران شک نکنند که برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال خواهند شد. در هر صورت پرسپولیس در یک سردرگمی عجیبی قرار گرفته است. از یک طرف مدیران باشگاه ادعا کردند که می‌خواهند از طریق عمان بدهی برانکو را به او پرداخت کنند تا جرایم سنگین‌تری برایشان در پی نداشته باشد. از طرفی هم پرسپولیس بعد از چهار سال قهرمانی در لیگ برتر با ترکیب تقریبا ثابت، حالا با یک تغییر چهره مواجه شده است و با آمدن بازیکنان جدید ابتدا در آسیا حریفان خود را از پیش روی بردارد و در ادامه به فکر این باشد که این تغییر را برای لیگ برتر هماهنگ کند و وعده‌ای که سرمربی به هواداران داد را عملی کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی