تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سعید محمد با افشای تخلفات عیسی شریفی در پی ۱۴۰۰

سعید محمد رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا که مهم‌ترین نهاد ساخت و ساز زیر نظر سپاه است با تکیه بر تجربه‌ی اجرایی خود در قرارگاه خاتم، به دنبال حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

کد خبر: ۷۱۵۳۵
۰۱:۲۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سعید محمد با افشای تخلفات عیسی شریفی در پی ۱۴۰۰
 
دیدارنیوز - یکی از فعالان اصولگرا با بیان این خبر افزود: اطرافیان او می‌گویند با توجه به داشتن سن کم نسبت به سایر چهره‌های سیاسی اصولگرا، مصداق جوان مومن انقلابی هستید و می‌توانید برای تشکیل دولت انقلابی یک مصداق جدی باشید.

او گفت: سعید محمد جلسات دیدار با فعالان رسانه‌ای، سیاسی را در حوالی خیابان انقلاب – آزادی برای گرفتن نظر این افراد درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار کرده است. اما نکته‌ی مهم اینجاست که سعید محمد به هیچ عنوان رجل سیاسی نیست و تا لحظه فعلی و طبق قوانین شورای نگهبان او به احتمال ۹۹ درصد رد صلاحیت خواهد شد.

این فعال اصولگرا مدعی شد: پرونده‌ی تخلفات مالی عیسی شریفی، معاون شهردار در زمان قالیباف هم توسط او جمع و آشکار شده است و ارتباط خوبی با قالیباف ندارد.

او گفت: سعید محمد فعلا حامی جدی در سپاه برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد اما علیرضا زاکانی و مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور، از حامیان جدی او هستند. سعید محمد پیش از رسیدن به ریاست قرارگاه خاتم‌الانبیا، مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس، سازنده و مالک چندین مراکز خرید بزرگ در کشور بود. او چندین سال نیز مدیرعامل سپاسد از زیرمجموعه‌ی قرارگاه خاتم الانبیا بود. با اینکه تجربه فعالیت در سپاه را دارد اما تجربه نظامی آنچنانی ندارد و بیشتر با لقب مهندس نامیده می‌شود
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
3
0
آقای محمود احمدی نژاد بهترین رئیس کشور ایران بوده است که مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه + می خواست زمین برای احداث باغچه و باغ و کشاورزی به همه مردم ایران بدهد که رهبر معظم مسلمانان جهان با آن مخالفت کردند خدا کند شخصی در کشور ایران رئیس جمهور شود که بتواند مقدار 15 هکتار زمین از اطراف روستای ابوالفضل (ع) را به اینجانب واگذار کند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی