تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ساخت ایستگاه‌های متروی جدید در شمال غرب تهران

سه ایستگاه از خط ۷، هفت ایستگاه از خط ۶ و چهار ایستگاه از توسعه خط ۴ مترو تهران در سطح منطقه ۵ ساخته و راه اندازی می‌شود.

کد خبر: ۷۱۴۵۵
۱۹:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ فریدون حیدری، شهردار منطقه ۵ تهران درباره اینکه برنامه اصلی این منطقه برای توسعه حمل و نقل عمومی چیست، گفت: تمرکز اصلی توسعه حمل و نقل عمومی بر ساخت و راه اندازی ایستگاه‌های مترو است. هفت ایستگاه از خط ۶ مترو تهران در منطقه ۵ ساخته شده است؛ این ایستگاه‌ها از اشرفی اصفهانی آغاز شده و تا کوهسار ادامه دارد و با راه اندازی این ایستگاه‌ها، بخش عمده‌ای از منطقه ۵ تحت پوشش مترو قرار می‌گیرد.
 
وی درباره توسعه خط ۴ مترو، بیان کرد: آخرین ایستگاه خط ۴، ارم سبز است که در این طرح چهار ایستگاه جدید به این خط اضافه خواهد شد و انتهای خط از محدوده جنب آباد جنوبی تا بزرگراه همت را پوشش خواهد داد.
 
شهردار منطقه ۵ در ادامه از توسعه خط ۷ مترو خبر داد و افزود: ادامه خط ۷ نیز، خیابان سیمون بولیوار را پوشش می‌دهد. درحال حاضر خط ۷ در میدان کتاب منطقه ۲ پایان می‌یابد که توسعه آن سبب اتصال میدان کتاب به سیمون بولیوار تقاطع جنت آباد در منطقه ۵ می‌شود. این توسعه برابر با سه ایستگاه مترو خواهد بود.
 
به گفته حیدری، حفاری خط ۱۰ متروی تهران به تازگی شروع شده است که بخشی از ایستگاه‌های این خط در منطقه ۵ قرار دارد.
 
بر اساس گزارش پایگاه خبری شهر، شهردار منطقه ۵ درباره پیشرفت‌های فیزیکی خطوط مذکور، گفت: پیشرفت فیزیکی خط ۶ برابر با ۹۵ درصد و خط ۴ برابر با ۵۰ درصد است. همچنین تجهیز کارگاهی خط ۷ آغاز شده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی