تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

معاون امور دام هرمزگان: ۳۰۰هزار تن نهاده دامی از بندرشهید رجایی وارد کشور شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بندر شهید رجایی به عنوان یکی از مبادی ورودی نهاده‌های دامی در نظرگرفته شده که از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هزارتن نهاده از طریق این بندر وارد کشورشده است.

کد خبر: ۷۱۴۵۴
۱۶:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ عبدالرضا تقی زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان وتامین نهاده‌های موردنیاز آن‌ها ازجمله ذرت، جو و کنجاله سویا اقدام‌های موثری صورت گرفته و هم اکنون نیز واحد‌های تولیدی و تشکل‌های این بخش برای دریافت آن از طریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.
وی بیان داشت: هر کیلوگرم کنجاله سویا به قیمت ۲۷ هزار ریال و هر کیلوگرم جو و ذرت نیز به قیمت ۱۷هزار و ۵۰۰ ریال در اختیار تولیدکنندگان در استان‌ها قرار می‌گیرد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز واحد‌های تولیدی خود نگرانی نداشته باشند، چراکه این نهاده‌ها از طریق مبادی ورودی بندر شهید رجایی وارد کشور شده و بین تمام استان‌ها توزیع می‌شود.
 
هیچ نگرانی در خصوص تامین اقلام پروتئینی در هرمزگان وجود ندارد
 
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهارداشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیچ گونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی در استان هرمزگان نیز وجود ندارد.
تقی زاده ابرازداشت: تامین مرغ منجمد و گوشت منجمد در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می‌گیرد که درهمین راستا از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۸۶ تن گوشت قرمز و هزار و ۳۵۸ تن مرغ منجمد در هرمزگان توزیع شده است.
وی بیان داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت‌ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی