تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گم شدن ماجرای ویلموتس زیر سایه سنگین قراردادهای میلیاردی لیگ برتر

از روزی که موضوع قراردادهای میلیاردی در لیگ برتر مطرح شده، همه حواس‌ها از ماجرای قرارداد میلیاردی ویلموتس پرت شده است.

کد خبر: ۷۱۳۵۰
۱۶:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
گم شدن ماجرای ویلموتس زیر سایه سنگین قراردادهای میلیاردی لیگ برتر
 
دیدارنیوز - در روزهایی که لیگ برتر،دستمزدهای میلیاردی و رقم های عجیب وغریب همه حواس ها را مشغول خودش کرده است باید یک سوال مهم را از مسئولان فدراسیون پرسید؛اینکه ماجرای ویلیموتس چه شد؟رقمی میلیاردی که از بیت المال خارج شده است را در نهایت باید چه کسی پرداخت کند و اصلا آیا می شود این رقم را از کسانی که مسبب اصلی به وجود آمدن این مشکل بودند گرفت؟

فوتبال ایران منتظر اصل رای و توضیحات مهم آن است و اگر این رای در نهایت به نفع مرد بلژیکی باشد فوتبال ایران غرامت سنگینی را خواهد داد.در روزهای اعلام رای اولیه،افکار عمومی و به خصوص در فضای مجازی واکنش ها به این اتفاق تقریبا یک شکل بود؛اینکه چرا این ترکمنچای بسته شود و چرا باید از بیت المال هزینه این قرارداد پرداخت شود؟اما زودتر از آنچه که بشود فکرش را کرد،فیفا(یا بهتر بگوییم که عواملی در داخل ایران)وارد عمل شد و دخالت هر مقام دولتی و سیاسی در امور فدراسیون ها را بر خلاف قوانین این نهاد دانست!

به زودی اصل رای و ریز اطلاعات آن به فدراسیون ایران ارسال می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که ترکمنچای با ویلموتس دارد زیر سایه سنگین قراردادهای میلیاردی در لیگ برتر پنهان می شود!مردم و به خصوص علاقمندان به فوتبال همچنان پیگیر این ماجرا هستند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی