تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

گزارش گلوبال تایمز از مخالفت جهانی با عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل

گلوبال تایمز از روزنامه‌های دولتی چین در گزارشی نوشت که عادی سازی روابط بین بحرین و اسراییل با مخالفت‌های گسترده جهانی از ایران گرفته تا لبنان و فلسطین مواجه شده است.

کد خبر: ۷۱۲۹۶
۰۸:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

گزارش گلوبال تایمز از مخالفت جهانی با عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل

دیدارنیوز ـ گلوبال تایمز روز دوشنبه در تحلیلی نوشت: ایران از این اقدام بشدت انتقاد و آن را محکوم کرده و حرکت بحرین را در ارتباط با اسراییل باعث بی ثباتی دانسته است. 
 
روزنامه چینی خاطر نشان کرد مخالفت‌های گسترده‌ای با اعلام این خبر از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شده است برخی نیز آن را یک «روز سیاه» در تاریخ بحرین نامیده اند.
 
بنا به این گزارش، ترامپ اعلام کرده است منامه و اسرائیل در یک توافق مهم در ارتباط با معامله قرن تصمیم گرفته اند روابط را آغاز کنند و این یک روز تاریخی است که طرفین برای مناسبات دیپلماتیک و تجاری گام بر می‌دارند.
 
روزنامه نوشت: ایران که به ویژه روابط پر تنشی هم با بحرین دارد، همسایه خود را به دلیل این معامله به شدت مورد انتقاد قرار داده است.
 
گزارش ادامه می‌دهد که از نگاه تهران، حاکمان بحرین از این پس به عنوان تهدیدی مستمر برای امنیت منطقه و جهان اسلام، شریک جنایات رژیم صهیونیستی خواهند بود.
 
گلوبال تایمز تصریح کرده است: بحرینی‌های مخالف این توافق نامه با استفاده از هشتگ «بحرینی‌ها علیه عادی سازی» و «عادی سازی خیانت» در شبکه‌های اجتماعی این اقدام را مایه ناامیدی دانسته اند. 
 
روزنامه از قول برخی از آن‌ها آورده است که این «یک روز سیاه در تاریخ بحرین» است. 
 
بنا به این گزارش، حزب الله لبنان متحد ایران هم عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل را خیانت و فرو کردن خنجری دردناک در پشت مردم فلسطین دانسته است. 
 
گلوبال تایمز اضافه کرد که ترکیه نیز این اقدام را محکوم کرده و آورده است که چنین حرکتی «اسرائیل را تشویق به اقدامات غیرقانونی بیشتر از جمله اشغال دایمی سرزمین‌های فلسطین» می‌کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی