تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

ربیعی: دولت مانند ورزشکاران درحال تلاش برای مهار وزنه سخت مشکلات است

سخنگوی دولت در مراسم رونمایی از کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری که با حضور جمعی از مسوولان ورزش کشور در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تاکید کرد که دولت مانند ورزشکاران در حال تلاش برای مهار وزنه سخت مشکلات کشور است.

کد خبر: ۷۱۲۷۱
۱۵:۵۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مراسم رونمایی از کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری با حضور جمعی از مسوولان ورزش کشور در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
 
این کمک‌ها از فروش مدال قهرمانان المپیکی، کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در قالب بسته‌های غذایی تهیه و در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار خواهد گرفت.
 
در این مراسم که با عنوان رزمایش کمک مومنانه و همت پهلوانانه برگزار شد، «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک، «عبدالحمید احمدی» معاون وزارت ورزش، «علی مرادی» رییس فدراسیون، «سیدمحمد شروین اسبقیان»، «محمدرضا طالقانی»، «بهداد سلیمی»، «کوروش باقری»، «محمدحسین برخواه»، «علی داودی» و جمعی از قهرمانان و مسوولان حضور داشتند.
 
در این مراسم، «بهداد سلیمی» مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲، «محسن بیرانوند» مدال طلای آسیایی ۲۰۰۳ و «الهام حسینی» تنها مدال بین‌المللی خود را برای این کمک به حراج گذاشتند.
 
«علی ربیعی» سخنگوی دولت که در این مراسم حضور داشت، گفت: از طرف هیات دولت از اقدام نیکوی جامعه ورزش تشکر می‌کنم و مزایده سه مدال ارزشمند قابل تقدیر است. هیچ نسلی بدون قهرمان و الگو زندگی نکرده و قهرمانان الگوی رفتار ما بودند. در دوران گذشته با حرکات بزرگانی مانند «محمد نصیری» بزرگ شدیم و در ادامه قهرمانان زیادی آمدند.
 
وی گفت: بین قهرمان و ستاره تفاوت وجود دارد، سلبریتی‌ها ارزش خود دارند، اما قهرمانان ما از جنس دیگر هستند. هیچ دوره‌ای مثل امروز، مردم نیاز به همراهی ندارند. رهبر معظم انقلاب بر حسب نیاز واقعی جامعه کمک مومنانه را طرح کردند و امروز به یک پویش بزرگ تبدیل شده، پویشی که سنت دینی ما بود و الان ترویج خیر جمعی تبدیل شده است.
 
سخنگوی دولت با بیان اینکه مسیر ورزشکاران امروز درست است، تصریح کرد: تحریم، زندگی را سخت کرده و دولت مانند شما ورزشکاران در حال تلاش برای مهار وزنه سخت مشکلات است و باید راهگشایی لازم را انجام دهیم. به نمایندگی از دولت از آقایان بهداد سلیمی، محسن بیرانوند و همچنین خانم سیده الهام حسینی تقدیر می‌کنم.
 
وی در پایان اعلام کرد که یک‌صد میلیون ریال به این پویش کمک می‌کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی