تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بهای جهانی طلا در سراشیبی

در آخرین معاملات صورت گرفته در هفته گذشته در بازار‌های جهانی بهای فلز زرد همچنان در مدار کاهشی قرار گرفت.

کد خبر: ۷۱۲۶۹
۱۵:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به گزارش خبرگزاری رویترز، در آخرین معاملات صورت گرفته در هفته منتهی به جمعه ۲۱ شهریور، هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با ۵ دهم درصد کاهش به یک هزار و ۹۴۳ دلار و ۵۳ سنت رسید.
 
همچنین در بازار‌های آمریکا نیز هر اونس طلا با ۶ دهم درصد کاهش به یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۹۰ سنت رسید.
 
 گفتنی است، پس از آنکه بانک مرکزی اروپا و کنگره آمریکا از تصویب طرح‌های محرک مالی با هدف تقویت اقتصاد‌های بحران زده دو سوی آتلانتیک جلوگیری کردند، بهای جهانی فلز زرد در بازار‌های جهانی رو به کاهش گذاشت.
 
گزارش‌ها حاکی است، بهای جهانی طلا از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به سبب اتخاذ سیاست‌های محرک مالی بانک‌های مرکزی جهان بیش از ۲۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی، تا لحظه انتشار این گزارش، شمار مبتلایان به بیماری مرگبار کرونا به بیش از ۲۸ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر در سراسر جهان رسیده است و بیش از ۹۲۴ هزار و ۸۷۸ نفر جان خود را به سبب ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.
 
از دیگر سو، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از احتمال قطع ارتباط اقتصادی واشنگتن و پکن خبر داده که این مساله نیز چشم‌انداز بهبود اقتصادی را تیره‌تر کرده است.
 
بنابر اعلام کارشناسان، غیرقابل پیش‌بینی بودن وضعیت بازار‌های بورس جهانی به سبب شیوع بیماری کرونا و همچنین ابهام در خصوص وضعیت اقتصاد جهانی ممکن است سبب شود بهای جهانی طلا رو به افزایش گذارد و تا پایان سال ۲۰۲۰ به بیش از دو هزار و ۳۰۰ دلار افزایش یابد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی