تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روسیه برای رزمایش‌های مشترک به بلاروس نیرو می‌فرستد

خبرگزاری ریا امروز (یکشنبه) به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد، این کشور از بخش چتربازان "پسکوف" به منظور شرکت در تمرینات مشترک نظامی که از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود، به بلاروس نیرو می‌فرستد.

کد خبر: ۷۱۲۶۱
۱۵:۰۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، این مانور‌های نظامی در بحبوحه تنش‌ها در بلاروس انجام می‌شود که در آن الکساندر لوکاشنکو با طغیان خشم عمومی بر سر انتخابات ماه گذشته روبه‌روست که بنا به گفته مخالفان، فریبکارانه بوده است. این اعتراضات وفاداری نیرو‌های امنیتی او را آزمایش کرده است.
 
بنا به گفته وزارت دفاع روسیه، تمرینات نظامی تحت عنوان "برادری اسلاوی" قرار است در بازه ۱۴-۲۵ سپتامبر برگزار شود. این وزارت‌خانه افزود که چتربازان روس بعد از تمام شدن کارشان، به روسیه بازخواهند گشت.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی