تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

ردیابی اینترپل تهران کلاهبردار ۲ هزار میلیاردی را در دام انداخت

رئیس پلیس بین الملل ناجا از شناسایی و استرداد کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

کد خبر: ۷۱۲۰۹
۱۰:۰۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سردار هادی شیرزاد در خصوص جزئیات یک پرونده کلاهبرداری اظهارکرد: در پی اعلام مقام قضایی مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده است، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای این متهم درخواست صدور اعلان قرمز کرد.
 
وی افزود: با تلاش پلیس بین الملل ناجا، پس از پیگیری‌های ویژه، اعلان قرمز متهم صادر و بلافاصله موضوع تحت تعقیب بودن وی به کلیه کشور‌های عضو اینترپل اعلام شد. 
 
رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: پیگیری‌های مداوم و ردیابی هوشمندانه متهم توسط اینترپل تهران، منجر به شناسایی محل اختفای وی شد همچنین با همکاری مبادی پلیسی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه زمینه استرداد وی فراهم شد.
 
شیرزاد در ادامه اظهارکرد: در نهایت اینترپل کشور مربوطه با استرداد نامبرده موافقت کرد و متهم متواری توسط تیم استرداد اینترپل تهران به کشور مسترد و برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس بین الملل ناجا در پایان با بیان اینکه این پرونده کلاهبرداری تاکنون ۱۸۰ شاکی دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیز از اقدامات پلیس بین الملل ناجا در راستای دستگیری این متهم کلاهبردار ابراز رضایت بسیار داشتند که جا دارد از مردم تشکر و قدردانی کنم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی