تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آمریکا میدان جنگ آینده را اعلام کرد

فرمانده نیروی هوایی آمریکا مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را که با مشارکت کشورش به وقوع خواهد پیوست، اعلام کرد.

کد خبر: ۷۱۲۰۶
۰۹:۴۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از Defence News گزارش داد، چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی آمریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد.
 
به گفته براون، جنگ آینده با مشارکت آمریکا مشابه درگیری‌های دو دهه گذشته نخواهد بود.
 
وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».
 
این ژنرال آمریکایی اطمینان دارد که جنگ آینده با مشارکت آمریکا با توجه به تلفات نظامی و خطراتی که برای ملت این کشور وجود دارد، یادآور جنگ جهانی دوم و اتفاقاتی که بر سر آمریکا آمد، خواهد بود.
 
این نشریه خاطر نشان می‌کند که فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا با مخالفت نمایندگان کنگره که مخالف تعطیلی پایگاه‌های نظامی با هواپیما‌های منسوخ در مناطق خود هستند، مواجه خواهد شد. 
 
همچنین این نشریه خاطرنشان کرد که عمده هزینه‌های نوسازی در دوران رهبری براون بر عهده شرکت نظامی –صنعتی Northrop Grumman است که مسؤول ایجاد بمب افکن‌های استراتژیک سنگین بی-۲۱ و راکت‌های بین قاره‌ای جدید بازدارنده استراتژیک Ground based است.
 
در ماه سپتامبر، والری اینسینا، روزنامه نگار نشرینه Defence News، در مورد بازید از مرکز عملیات رزمی، ایجاد شده در پایگاه نیروی دریایی آمریکا اندروز؛ جایی که وی عملیات شبیه سازی شده‌ای از «سیستم کنترل جنگ انقلابی» را مشاهده کرد گفت که طی آن پاسخ واشنگتن به حمله یک دشمن بالقوه (احتمالاً مسکو) نشان داده شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی