تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
با رویکرد دفاع مقدس

نشست مجازی ظرفیت‌های گردشگری انقلاب برگزار می شود

نشست مجازی بررسی ظرفیت‌های گردشگری انقلاب با رویکرد دفاع مقدس هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر: ۷۱۲۰۰
۰۹:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

نشست مجازی بررسی ظرفیت‌های گردشگری انقلاب با رویکرد دفاع مقدس هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

علی رفیعی، معاون گردشگری استان تهران بیان کرد: موزه و مراکز تخصصی با موضوع دفاع مقدس و انقلاب نظیر باغ‌موزه دفاع مقدس، موزه صلح و شهرک سینمایی دفاع مقدس در استان تهران وجود دارد که می‌تواند برای گردشگران جذاب و دیدنی باشد.

او افزود: موضوع هشت سال دفاع مقدس ایران با سایر مقوله‌های گردشگری جنگ که گردشگران از آن بازدید داشته‌اند متفاوت است، دفاع مقدس ایران پر از روایت‌های شنیدنی از ایثار و از خودگذشتگی است.

معاون گردشگری تهران بیان کرد: درست است در موزه دفاع مقدس ابزارهای مانند توپ و تفنگ وجود دارد، اما آن ابزارها برای ما اصالت ندارند، بلکه کسی که از این ابزار استفاده کرده برای ما ارزشمند است. او به ابزار اصالت بخشیده و از این جنبه این ابزارها میراث‌فرهنگی محسوب می‌شوند. توسعه این مسائل اهمیت دارد چرا که قدمت هویت دفاع مقدس یک اعتبار ارزشمند است.

او گفت: این نشست مجازی روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت لینک این نشست مجازی، می‌توانند واژه دفاع مقدس را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی