تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انتقاد انصارالله از مداخله انگلیس در امور داخلی یمن

رئیس هیأت ملی و سخنگوی انصارالله یمن مداخلات سفیر انگلیس در امور این کشور را به باد انتقاد گرفت.

کد خبر: ۷۱۰۵۰
۱۴:۳۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیأت ملی مداخلات مایکل آرون، سفیر انگلیس در یمن را به باد انتقاد گرفت و توقف حملات به یمن و لغو محاصره را مجدداً خواستار شد.
 
عبدالسلام در ادامه افزود، سفیر انگلیس طبق معمول اقدام به صدور دستورالعمل و ترسیم سیاست‌ها برای کشوری مستقل به نام جمهوری یمن کرده بدون درک این مسأله که مزدوران و خائنانی که با آن‌ها ملاقات می‌کنند حتی نماینده خودشان هم نیستند. آن‌ها از پول پیروی می‌کنند و کشور و درآمد‌های آن را می‌فروشند.
 
وی همچنین تاکید کرد، ملت یمن قیمومیت و مداخله آشکار در امور داخلی خود و یا صادر کردن دستورالعمل‌ها و آموزش‌ها در مسائل و خصوصیات آن از سوی هر طرفی که باشد، نمی‌پذیرد. ترس و دست و پا زدن انگلیس و آمریکا بیانگر شکست تجاوز و محاصره است.
 
عبدالسلام همچنین گفت، مزدوران هیچ ارتباطی با ملت بزرگ یمن ندارند، این مزدوران در حمله به یمن و ارتکاب جنایت‌های شنیع علیه آن دست داشته‌اند.
 
وی تصریح کرد، جهانیان به خوبی می‌دانند که تجاوز و محاصره علیه یمن طبق دستور آمریکا و انگلیس بود که ابزار‌های آن‌ها یعنی عربستان و امارات آن را اجرا کردند. آن‌ها همان کسانی هستند که از روز اول حمله تحریم‌های فراگیری را علیه یمن اعمال کردند و همچنان نیز به صورت زمینی، دریایی و هوایی ادامه دارد.
 
عبدالسلام همچنین تاکید کرد: ما خواهان توقف حملات و لغو محاصره از همان لحظه اول شدیم. سازمان ملل در حال فریب، طفره‌روی و نیز توجیه واقعیت کسانی است که مخالف توقف حملات و لغو محاصره و دستیابی به راهکار سیاسی فراگیر و عادلانه هستند.
 
سخنگوی انصار الله مجددا بر موضع ثابت خود در خصوص توقف فوری این جنگ از طریق آتش‌بس فراگیر و پایان یافتن کامل محاصره تاکید کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی