تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ادعای کوشنر مبنی بر وجود تغییرات در سیاست‌های خاورمیانه در قبال رژیم صهیونیستی

مشاور ارشد کاخ سفید مدعی شد، تغییری مهم در سیاست کشور‌های خاورمیانه در قبال اسرائیل رخ داده است. وی همچنین با اشاره به اینکه امارات شریک نظامی بزرگ آمریکا است، از رایزنی واشنگتن با شرکای خود برای فروش جنگنده اف-۳۵ به امارات با وجود مخالف اسرائیل خبر داد.

کد خبر: ۷۱۰۳۱
۱۳:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، جارد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد، عدم محکومیت توافق عادی سازی میان امارات و اسرائیل بیانگر ایجاد تغییری مهم در خاورمیانه است.
 
مهند عکلوک، سفیر فلسطین تاکید کرد، اتحادیه عرب در صد و پنجاه و چهارمین دوره نشست وزرای خارجه عرب به ریاست فلسطین بند پیشنهادی فلسطین مبنی بر محکومیت خروج از اجماع عربی در رابطه با توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
 
اظهار نظر کوشنر در خصوص تغییر سیاست خاورمیانه در قبال رژیم صهیونیستی در واکنش به عدم محکومیت توافق عادی‌سازی امارات و اسرائیل از سوی اتحادیه عرب مطرح شد.
 
کوشنر همچنین به اجازه عربستان و بحرین به استفاده شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این دو کشور اشاره کرد.
 
وی گفت: هر شرکت هواپیمایی اسرائیلی برای حرکت به سمت شرق که درخواست مجوز استفاده از حریم هوایی عربستان را داشته باشد، آن را دریافت خواهد کرد.
 
از سوی دیگر، کوشنر روز چهارشنبه در گفتگو با روزنامه "Jewish Insider" اظهار داشت، ایالات متحده با شرکای خود در مورد مسئله فروش جنگنده‌های "اف-۳۵" به امارات رایزنی می‌کند. این امری است که اسرائیل به رغم توافق عادی‌سازی با آن مخالف است.
 
وی تصریح کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نشان داده است که او امنیت اسرائیل را چه بسا بهتر از هر رئیس جمهور دیگر آمریکا طی چند دهه گذشته درک می‌کند. او دوست بزرگ اسرائیل بوده و "منطقه را امن‌تر کرد". ترامپ همچنین ایالات متحده و اسرائیل را بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک کرده است.
 
کوشنر افزود:، اما امارات شریک نظامی بزرگی برای آمریکا است. من معتقدم که فرصت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان با تلاش در این مسیر بدست آورد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی