تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛ رئیس‌جمهور یکشنبه در دانشگاه تهران سخنرانی مجازی می‌کند

مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۷۱۰۱۹
۱۲:۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
 به دلیل شیوع کرونا ویروس مراسم آغاز سال تحصیلی امسال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر خلاف روال مرسوم به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 
 
در این مراسم دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به صورت مجازی سخنرانی خواهند کرد، همچنین دکتر منصور غلامی و دکتر سعید نمکی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمود نیلی احمد آبادی و دکتر کریمی رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران نیز در این مراسم حضور و سخنرانی خواهند داشت.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی