تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وقوع رگبار و رعدوبرق در ۱۱ استان کشور طی امروز و فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ۱۱ استان کشور رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در نوار شرقی کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

کد خبر: ۷۰۹۹۸
۱۰:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ شهریور) در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و شرق تهران افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین طی این دو روز در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.
 
ضیاییان با اشاره به اینکه شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: دوشنبه (۲۴ شهریور) نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
 
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روز‌های آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.
 
ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف، در اواسط روز وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۲ شهریور) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی