تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

راز‌های یک مرگ مشکوک از بخارست تا تهران

منصوری متهم پرونده فساد در دستگاه قضا بود و با توجه به جایگاه و قدرتی که داشت، اعمال نفوذ او در پرونده‌های بزرگ اقتصادی، هدایتگر یک جریان بی‌عدالتی بود که با مرگ او شاید هرگز این جریان شناسایی نشود؛ البته ممکن است دستگاه قضا با ادامه تحقیقات در پرونده او، به مرتبطان و همراهانش دست یابد؛ هرچند پرونده اتهامات او با مرگش مختومه شده، اما اگر مدارکی از همدستانش باشد، باید انتظار پیگیری داشت.

کد خبر: ۷۰۹۹۰
۰۸:۵۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ دادستان تهران از ارسال فیلم زمان مرگ قاضی منصوری خبر داده است. القاصی گفت: پزشکی قانونی ایران در حال بررسی علت فوت مرحوم منصوری است، اما دادگستری رومانی اعلام کرده وی دست به خودکشی زده است. او در پاسخ به این سؤال که فیلم‌های مدنظر شما از سوی مقامات رومانی به ایران ارسال شده است یا خیر، گفت: بله ارسال شده و خودشان به صورت مکتوب هم اعلام کرده‌اند که این حادثه بر اثر خودکشی بوده است. رومانی به همکاری‌نکردن با ایران متهم است و همین امر سبب شده علت مرگ منصوری مشکوک باشد.
 
 حال ارسال این فیلم‌ها و بازبینی آن‌ها از سوی خانواده متوفی و مسئولان قضائی می‌تواند گره این پرونده را باز کند؛ هرچند چندی‌پیش دادستانی رومانی گزارش نهایی خود را منتشر و مرگ قاضی منصوری را خودکشی اعلام کرد. دادستانی رومانی همچون گزارش‌های اولیه خود در زمان وقوع حادثه، توضیح داده که قاضی منصوری در ماه ژوئن با پرشی از طبقه پنجم یک هتل در بخارست، دست به خودکشی زده است. دفتر دادستانی بخارست که این هفته پرونده را مختومه اعلام کرد، در بیانیه‌ای نوشت قاضی منصوری تنها مشتری هتل بوده است. در بیانیه آمده: غلامرضا منصوری از طبقه پنجم و از ارتفاع ۲۰ متری به پایین پریده و پس از برخورد با زمین، در لحظه جان باخته است.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی