تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تابلوی بورس: ریزش ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۰۹۷۱
۱۶:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: تدوام ریزش شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز هم ادامه یافت و در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحد رسید. شاخص کل بورس با معیار هم وزن ۵ هزار و ۲۷۰ واحد کاهش یافته و به رقم ۴۲۶ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.


تدوام روند ریزش شاخص کل علی رغم حمایت‌های صورت گرفته در هفته گذشته این پرسش را برای بسیاری از فعالان حقیقی و سهامداران خُرد به وجود آورده که این ریزش تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟


امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۸.۲ میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب یک میلیون و ۷۸۵ هزار معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نماد‌های گل‌گهر و پتروشیمی پارس به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد‌های فولاد مبارکه، مخابرات ایران، کشتیرانی، گروه مپنا وهمراه اول بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را بازی کردند. نماد‌های پربیننده شامل فولاد مبارکه، ملی مس ایران، بانک صادرات، بانک تجارت، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، معدنی دماوند و پتروشیمی خلیج فارس بودند.


در فرابورس ایران شاخص کلدر پایان معاملات ۱۷۷ واحد ریزش کرده و به رقم ۱۶ هزار و ۴۸۹ واحد رسید. امروز نهاد‌های پتروشیمی مارون، آریاساسول و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نماد هلدینگ معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان، ذوب‌آهن، اصفهان و بانک دی به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.


نماد‌های پربیننده امروز ِ فرابورس، شامل پلیمر آریاساسول، بانک دی، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی ارومیه ونیروی برق دماوند بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی