تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توضیحات دادستان شهر ری درباره پرونده متهم به قبر فروشی غیرقانونی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به ارائه توضیحاتی درباره بازداشت متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه پرداخت.

کد خبر: ۷۰۸۷۰
۲۱:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
توضیحات دادستان شهر ری درباره پرونده متهم به قبر فروشی غیرقانونی
 
دیدارنیوز - غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری درباره جزئیات جدید از متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه گفت: تاکنون ۴ نفر از شکات مراجعه کردند و حسب اظهارات شکات، هر کدام از آنها حدوداً بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان مبالغ را به این شخص  پرداخت می‌کردند و بر اساس مستنداتی که وجود دارد صرفاً حدود ۵ میلیون تومان از این مبالغ اختصاص داده می‌شده به بقعه و بقیه مبلغ را این شخص سوء استفاده می‌کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع در فضای مجازی منتشر شد، این شخص متواری شد و  با زحمات بازپرس محترم این دادسرا و با چندین نوبت تمدید برگه جلب،  امروز اداره آگاهی پایگاه نهم موفق شد این شخص را بازداشت کند. در اعترافات اولیه اقرار دارد  به اینکه این مبالغ را دریافت می کرده و از  این وضعیت سوء استفاده کرده است.

وی درباره شکایت شکات و اینکه به کجا مراجعه کنند، گفت:  از هموطنان عزیز تقاضا دارم  که  مبالغی را به این شخص پرداخت کردند مستقیماً به دادسرا مراجعه کنند و شکایت شان را به همراه مستندات ارائه بدهند.

وی افزود:   در فضای مجازی منتشر شد که در بقاع متبرکه دیگر هم این شخص دخیل بوده و پول  دریافت می‌کرده در حالی که حسب  استدلالی که  وجود دارد و دلایلی که ارائه شده صرفاً این مبالغ مربوط به آرامستان ابن بابویه است و این شخص دخالتی در جاهای دیگر به هیچ عنوان نداشته و مبالغی که افراد پرداخت می‌کردند، صرفاً به همین یک نفر بود ه و افراد دیگری دخالت در این موضوع نداشتند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی