تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد: توقیف یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرفین در طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله یک تن و ۲۳۰ کیلوگرمی مرفین در شهرستان طبس خبر داد و گفت: طی هفته گذشته ۳ تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در استان کشف شده است.

کد خبر: ۷۰۸۵۰
۱۵:۱۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر احتمال حمل محموله سنگین مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعزام چند تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر، محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس را رصد و کنترل کردند که در همین راستا به یک تریلی کشنده که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرفین کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: مأموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته بالغ بر ۳ تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند که مرفین بیشترین فراوانی کشفیات اخیر بوده است.
 
سرهنگ فرشید افزود: مأموران طی این مدت ۴ باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۱۷۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
 
به گفته وی در همین راستا ۴۶ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هشداری نگران کننده برای خانواده هاست که درخواست پلیس از والدین این است که نسبت به کنترل فرزندان خود مراقبت بیشتری کنند.
 
سرهنگ فرشید بر عزم جدی پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران به صورت شبانه روزی تمامی نقاط استان را رصد و پایش می‌کنند و اجازه هرگونه بی نظمی و یا جولان قانون شکنان را نخواهند داد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی