تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

محمدخانی: هیچ فوتبالیستی در ایران ۱۰ میلیارد نمی‌ارزد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با جرات می‌گویم هیچ بازیکنی در فوتبال ایران ۱۰ میلیارد تومان نمی‌ارزد، مگر ۱۰ میلیارد تومان پول کمی است که بازیکنان می‌آیند و پیشنهاد می‌دهند.

کد خبر: ۷۰۷۸۵
۱۰:۲۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ «ناصرمحمدخانی» روز سه‌شنبه در گفتگویی اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر اختلافاتی میان «یحیی‌گل‌محمدی» و «مهدی رسول‌پناه» شکل گرفته است که به طور حتم به سود پرسپولیس نیست.
 
وی افزود: گل‌محمدی اعلام کرده در این مدت از مدیران پرسپولیس دروغ شنیده و باید او بگوید چه اتفاقاتی رخ داده که وی مجبور شده چنین واکنشی از خود نشان دهد.
 
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیران پرسپولیس هر چه زودتر باید فکر اساسی به حال مشکلات این تیم داشته باشند تا خدای ناکرده کام هواداران تلخ نشود.
 
محمدخانی تصریح کرد: برخی از بازیکنان پیشنهادات سنگین برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌دهند که تعجب‌آور است و اینکه می‌شنویم بازیکنی می‌آید و می‌گوید من ۱۰ میلیارد، ۸ میلیارد، ۷ میلیارد می‌خواهم دهانمان از تعجب باز می‌ماند.
 
وی تاکید کرد: با جرات می‌گویم هیچ بازیکنی در فوتبال ایران ۱۰ میلیارد تومان نمی‌ارزد، مگر ۱۰ میلیارد تومان پول کمی است که بازیکنان می‌آیند و پیشنهاد می‌دهند.
 
بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد، اما آن‌ها بدانند همیشه و در طول تاریخ باشگاه اتفاقات بزرگی رقم خورده است و آن‌ها می‌توانند آن را تکرار کنند.
 
پرسپولیس ۲۵ شهریور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی