تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

معاون وزیر کشور: تصویب لایحه نظام تقسیمات کشوری به‌صورت جدی پیگیری شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مدیرکل جدید تقسیمات کشوری تصویب لایحه نظام تقسیمات کشوری و سیاست‌های مربوطه را به‌صورت کپی پیگیری کند.

کد خبر: ۷۰۷۶۴
۲۳:۰۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
معاون وزیر کشور: تصویب لایحه نظام تقسیمات کشوری به‌صورت جدی پیگیری شود
 
دیدارنیوز - جمال عرف در جلسه تودیع سیدسعید جلالی مدیرکل سابق و زهرا احمدی مدیرکل جدید تقسیمات کشوری  وزارت کشور، با ترسیم برخی مختصات شرایط کنونی کشور به‌ویژه در شرایط تداوم تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا، اظهار داشت: شرایط کنونی، شرایطی کاملاً استثنایی و خاص است و دولت و مجموعه نظام در واقع شرایطی این چنین را مدیریت می‌کنند و مردم نیز با آگاهی و شعور بالا شرایط موجود را تحمل می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مهم و بنیادین وزارت کشور در راهبری سیاست داخلی و امنیت داخلی کشور، افزود: تقسیمات کشوری، امری حاکمیتی و تخصصی است و با توجه به ارتباط وثیق و مستقیم این مقوله با موضوع قدرت، هم در حوزه سیاست و هم در حوزه امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عرف خاطرنشان کرد: رویکرد و هدف‌گذاری کلان وزارت کشور در موضوع تقسیمات کشوری، تحقق عدالت تقسیماتی با همه شؤون و ابعاد آن است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد مدیرکل جدید تقسیمات کشوری نیز علاوه‌بر پیگیری جدی تصویب لایحه نظام تقسیمات کشوری و سیاست‌های مربوطه، دقیقاً در چارچوب قوانین و قواعد موجود حرکت نماید؛ زیرا چالشی‌ترین موضوع در حال حاضر نواقص قانونی است که باعث برداشت‌های بعضاً مطابق با سلایق و شخصی‌سازی مطالبات و شکل‌گیری نوعی چانه‌زنی شده است؛ لذا تأکید بر قوانین موجود، فرایندهای کارشناسی و نگاه راهبردی، ضروری است
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی