تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گفتگوی تلفنی ملک سلمان با ترامپ

پادشاه عرستان در تماس تلفنی با دونالد ترامپ بر حمایت از طرح صلح عربی برای حل اختلاف میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

کد خبر: ۷۰۶۸۰
۰۸:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان واس، ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان یکشنبه شب در تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن بررسی اوضاع منطقه خاورمیانه از "تلاش‌های آمریکا برای برقراری صلح" تشکر کرد.
 
وی در این تماس گفت، عربستان به دستیابی به راهکاری برای حل دائم و عادلانه مساله فلسطین و برقراری صلح که "پایه اصلی" تلاش‌های ریاض و طرح صلح عربی است تاکید دارد.
 
این اظهارات در حالی ایراد شده که دولت آمریکا تلاشش برای اجرای طرح موسوم به "معامله قرن" در خاورمیانه و سازش میان کشور‌های عربی با اسرائیل را دوچندان کرده است.
 
در ۱۳ اوت امارات و اسرائیل از توافق برای عادی سازی روابط میان دو طرف با میانجیگری آمریکا خبر دادند؛ توافقی که ترامپ آن را "تاریخی " توصیف کرد!
 
بعداً ترامپ اعلام کرد که احتمال انعقاد قرارداد مشابه میان عربستان با اسرائیل را می‌بیند، در حالی که منابع رسمی گفتند که بحرین کشور بعد از امارات است که عادی سازی روابط با طرف اسرائیلی را اعلام خواهد کرد.
 
در همین راستا اسرائیل الیوم نوشت، پیشرفت قابل توجهی در تلاش‌ها برای دستیابی به موفقیت سیاسی با عربستان سعودی حاصل شده است، اما ملک سلمان همچنان با روند عادی سازی بین کشورش و اسرائیل مخالف است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی