تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مظفر خبر داد: دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی ممنوع است

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش بار دیگر تاکید کرد: دریافت هر گونه وجه ممنوع است، به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد که هزینه مشخص برای آن‌ها تعیین شده است.

کد خبر: ۷۰۶۴۴
۱۵:۴۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با حضور در شبکه خبر گفت: سیاست آموزش و پرورش در قبال دریافت وجه از سوی والدین تغییر نکرده است. بر اساس آئین نامه اجرایی مدارس، دریافت هر گونه وجه ممنوع است، به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد که هزینه مشخص برای آن‌ها تعیین شده است. مدارس دولتی ما نباید هیچ گونه وجهی را از اولیا دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: اگر مدرسه‌ای در این زمینه اقدام کرده است اولیا می‌توانند بر اساس دستورالعملی که ما در تابستان اعلام کردیم به پرتال آموزش و پرورش در قسمت ثبت شکایات مراجعه کرده و این تخلف مدرسه را به اطلاع ما برسانند تا ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم. والدین بعد از ثبت شکایت یک کد دریافت می‌کنند و بعد از آن می‌توانند پاسخ را دریافت کنند.
 
مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در ثبت شکایت باید هویت فرد شاکی مشخص باشد، اما در گزارش‌های مردمی هویت شخص شاکی مشخص نخواهد شد.
 
وی اضافه کرد: ما فرم‌هایی داریم که در آن تاکید شده، مدارس نباید مبلغی را از والدین دریافت کنند، اولیا نیز باید این فرم‌ها را پر کنند تا ما گزارش را کسب کنیم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی