تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رییس جمهوری: دولت تلاش می‌کند کشور در حوزه‌های راهبردی دچار مضیقه نشود

رییس جمهوری با بیان اینکه مطالبات کادر درمان از محل تسهیلات کرونایی به سرعت باید پرداخت شود، گفت: دولت با وجود همه تنگنا‌ها و فشار‌های مختلفی که در شرایط کنونی وجود دارد، تلاش می‌کند که کشور در حوزه‌های راهبردی دچار مضیقه نشود.

کد خبر: ۷۰۶۲۰
۱۳:۴۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از ارائه گزارش بانک مرکزی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید دارو اظهارداشت: در کنار معیشت و تامین کالا‌های اساسی مردم و مواد اولیه تولید برای کارخانجات، سلامت مردم مهمترین اولویت است از این نظر تامین دارو جزو حوزه‌های اصلی و راهبردی است و دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده اند، نخواهد گذاشت که در این خصوص مردم احساس کمبودی نمایند.
 
روحانی ادامه داد: از محل تسهیلات کرونایی مطالبات کادر درمان که ایثارگرانه در ماه‌های اخیر در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا حضور داشته‌اند تامین خواهد شد و در این خصوص با برنامه ریزی‌های انجام گرفته از سوی بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه همه مطالبات باید به سرعت پرداخت شود.
 
در این جلسه همچنین «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی گزارشی از پیشرفت کار بورس املاک و دیگر راه‌های تامین مالی پروژه‌های تولید مسکن انبوه ارائه کرد.
 
رییس‌جمهوری ضمن تاکید بر حمایت و تقویت سرمایه‌گذاری در بخش مسکن به عنوان پیشران رونق تولید و اشتغال، بهره گیری از شیوه‌های مختلف مشارکت مردم در تامین مالی پروژه‌های تولید مسکن را لازم دانست.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی