تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش: بدنبال شراکت مردم در مدرسه سازی هستیم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا همه مردم در مدرسه سازی شریک شوند و ۸۰ میلیون خیر داشته باشیم گفت: مدرسه سازی اشتیاق همه و جزو اموری است که برای همه ارزشمند است.

کد خبر: ۷۰۴۵۷
۰۹:۰۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
وزیر آموزش و پرورش: بدنبال شراکت مردم در مدرسه سازی هستیم
 
دیدارنیوز -  محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح مدرسه نوجوانان منطقه ۴ آموزش و پرورش تهران گفت: کار بسیار بزرگی در این روز انجام شده است. وقتی در جمع خیرین مدرسه ساز حاضر می‌شوم غبطه می خورم و فکر می‌کنم خداوند توفیقات بزرگی به این عزیزان داده است.

وی افزود: مدرسه یک ساختمان نیست بلکه جایگاه شکل گیری شخصیت و هویت انسان‌هاست، لذا مشارکت در ساختن آینده جامعه در این تلاش مبارک است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح مشارکت عمومی برای ساخت مدرسه تنها یک طرح برای تامین اعتبار مدرسه سازی نیست گفت: با وجود کمبود منابع و افزایش توجه دولت و بیش از شش برابر شدن اعتبارات و افزایش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیاردی سهم خیرین، تعهدات خیرین هرساله افزایش یافته است.

وی افزود: اتفاق مهم و اساسی که از این طریق می افتد این است که همه مردم باید در این کار ارزشمند سهیم شوند تا اثر تربیتی آن دیده شود.

حاجی میرزایی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا همه مردم در مدرسه سازی شریک شوند و ۸۰ میلیون خیر داشته باشیم گفت: مدرسه سازی اشتیاق همه و جز اموری است که برای همه ارزشمند است.

وی افزود: باز کردن چتر مشارکت در ایران یک امر مبارک است امیدوارم این طرح به تمام مناطق کشور توسعه یابد. طرح آجر به آجر یک کار تربیتی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم امسال سالی همراه با سلامت همه دانش آموزان و آموزش کامل آنها باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مدرسه خیرساز "نوجوانان" نیز  افتتاح شد. مدرسه ۱۱ کلاسه نوجوانان در قالب طرح متری با هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون از محل منابع خیرساز در ۴ طبقه و زیربنای ۱۴۳۵ متر مربع و در زمینی به مساحت ۸۶۰ متر مربع، دارای ۶ اتاق اداری، سه سالن آزمایشگاه و کارگاه و نمازخانه است.

پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل کنند. طرح متری با مشارکت ۲۸۶ نفر از یک متر تا ۲۸۰ متر است.

لونی رئیس منطقه ۴ آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم گفت: منطقه ۴ حدود ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در شیفت دونوبته دارد. ساخت این مدرسه پیش درآمد طرح وزیر آموزش و پرورش مبنی بر طرح آجر به آجر است که این مدرسه تحت عنوان طرح متری از سوی خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

همچنین علی شهری مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران گفت: در سال‌های اخیر شاهد کمک‌های ویژه خیرین بوده‌ایم از این بابت باید از این افراد تشکر و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: طرح متری یکی از طرح‌های ذیل طرح آجر به آجر و به عنوان یک الگو است که می‌تواند در کشور با کمک دانش‌آموزان و اولیا پایه گذاری شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی