تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
افاضات اضافه

آگهی‌های عوامی!

کد خبر: ۷۰۴۳۴
۱۴:۵۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۹

آگهی‌های عوامی!

دیدارنیوز ـ عوام الملک: در راستای این که این روزها آگهی‌های متعدد مجازی زیاد شده است، ما که عوام الملک هستیم چند آگهی را که به مذاق عوامی‌مان خوش آمده این جا می‌آوریم. باشد که شما رعیت بخوانید و بهره ببرید.

سوت سوت تا پیروزی

سازمان "مبارزان لحاف‌نشین فرامرزی گردآمده از رودآیلند تا دالاس (ملفگرد) " در راستای مبارزات بی‌وقفه خود و برای انجام عملیات بزرگ "سوت تا پیروزی" به تعداد ۸۰ میلیون سوت ایرانی و کلاه بوقی آریایی برای تجهیز لشگر خود نیاز دارد. تجار و واردکنندگان کالای مرغوب ایرانی از چین پیشنهاد‌های خود را به نشانی soot@malafgard.us ارسال نمایند.


 موقعیت شغلی بی‌نظیر برای جوانان باارزش

ما، جمعی از کسانی که با امضای نامه و طرح به دنبال بستن شبکه‌های اجتماعی هستیم، برای اداره و فعال نگه‌داشتن اکانت‌های خودمان در شبکه‌های مذکور به تعدادی جوان باارزش آشنا به کار با انواع فیلترشکن و وی‌پی‌ان نیازمندیم.


سوابق تحصیلی که نمی‌خواهد، چون خودمان برایتان می‌سازیم، اما سوابق کاری هم نمی‌خواهد.


علاقمندان جلوی ساختمان شورای شهر در ضلع جنوبی پارک شهر تجمع کنند تا با خودروی مناسب به محل انجام مصاحبه در میدان بهارستان منتقل شوند.


آش از ما جاش از شما

به اطلاع کلیه آش‌دوستان، آش‌خوران و آش‌خران عزیز می‌رساند که با توجه به شیوع بیماری کوید۱۹ و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از انتقال بیماری از طریق رختخواب و البسه، ما آش را در بسته‌بندی بهداشتی، در جای شما تحویل می‌دهیم و می‌رویم و از پذیرایی در سالن معذوریم.


لازم به ذکر است مابه‌ازای مبلغ آش، امکان دریافت شکلات، شیرینی، توت‌فرنگی، گیلاس و حتی کلاه خرگوش‌نشان به صورت امانی تا زمان تسویه کامل وجه آش وجود دارد.


آش‌آوران ایمن حلال‌خور


 اوشین، هانیکو، یانگوم و جومونگ چینی رسید!

به اطلاع ملت نحیف ایران می‌رساند پیرو بخشش ملوکانه سفیر کبیر دولت فخیمه چین و در راستای اثبات این واقعیت که کشور رفیق و پدر، چین بزرگ، به جز کرونا، سوغاتی‌های دیگری هم دارد؛ از این پس نسخه چینی سریال‌های ژاپنی، کره‌ای، ایرانی و حتی اگر کمی زور بزنند ترکیه‌ای، به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در روز‌های خانه‌نشینی اجباری به خاطر کرونا، از اوقات فراغتتان نهایت استفاده را ببرید. از شما خلق ایران انتظار می‌رود پس از تماشای این سریال‌های جذاب و آموزنده به جز جکی‌چان، مشت‌هایتان را محکمتر به پوزه امپریالیسم جهانی بکوبید.
مدیر کل امور بی‌اهمیت سفارت چین


فروش تضمینی وی‌پی‌ان

"چه کسی می‌خواهد
من و تو وصل نشویم؟
خانه‌ام آباد باد! "

ما می‌دانیم که چطور بسته‌ایم و به همین خاطر "بازکن" مناسبش را داریم. با کد دستوری ستاره یازده مربع پرداخت وجه را انجام دهید تا موتوری‌های ما در اسرع وقت لینک و پسورد وی‌پی‌ان شما را در اختیارتان قرار دهند.


از ما سوژه بخواهید!

اینک که خون رگ‌های شما به جوش آمده و قرار است هر چه به سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم بیشتر هم به جوش بیاید و به همین خاطر باید مدام در مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر تجمع کنید، نگران سوژه و بهانه نباشید.


ما به شما سوژه می‌دهیم. شما فقط تجمع کنید. مهم نیست چند نفر باشید. مهم است که فقط باشید.


انجمن مُصِران سنتی مقید به روش‌های نخ‌نما


 ما شما را رنگ می‌کنیم

اگر می‌خواهید در همه جای ایران باشید!


اگر می‌خواهید با لباس همه اقوام ایرانی عکس داشته باشید!


اگر می‌خواهید با مردمی حرف بزنید که هر چهار سال یک بار مهم هستند!


اگر از بچگی دوست داشته‌اید هم لباس دکتری بپوشید و هم لباس خلبانی و هم لباس پلیسی!


اگر دلتان می‌خواهد حتی وسط سیل که پاچه‌هایتان را بالا زده‌اید ببینید چه شکلی هستید!


اگر لازم است برای اینکه ریا نشود وقتی بدون هماهنگی قبلی در حال کمک به نیازمندان هستید تصاویرتان ثبت و ضبط شود!


دیگر نگران نباشید. ما شما را به هر رنگی که بخواهید درمی‌آوریم. همکاران ما با دوربین‌های نامحدود در هر جایی که شما باشید حاضرند و عکس و فیلم شما را می‌گیرند. شاید چند ماه دیگر به دردتان خورد.
پول دادن به ما از شما، رنگ کردن شما از ما!


آتلیه آفتاب‌پرست


 برگزاری کلاس خصوصی تضمینی برای مقامات سایر کشور‌ها

چرا استعفا؟ چرا از تهدید مشکل روده فرصت نمی‌سازید؟


گروه آموزشی جنت‌آباد ابدی (گاجا) با ابراز نگرانی از استعفای برادر عزیزمان آبه شینزو از نخست‌وزیری ژاپن، آن هم به خاطر یک پشگل مشکل در روده‌اش و اظهار تاسف از اینکه ایشان گویا از سفر به ایران هیچ درس‌آموخته‌ای نداشته است آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های خصوصی تضمینی برای مقامات سایر کشور‌ها به منظور آمادگی مواجهه با مشکلات مشابه اعلام می‌دارد.


دروس برای هر کشور به صورت جداگانه و خصوصی در سرفصل‌هایی همچون "ما آنقدر می‌نشینیم تا مجبور شویم برویم"، "تاریخ ول‌نکن‌ترین مسئولین جهان از دوره پیشاژوراسیک تا پساکرونا"، "ما داریم خدمت می‌کنیم،‌ای مرگ! برو گمشو"، "چگونه محاسبات خدماتتان را گوشه دیوان شعرا بنویسید؟ " و "کاندیدا شدن در هر انتخاباتی نشانه فضیلت است" به تناسب شرایط آن کشور ارائه می‌شود و در پایان دوره مدرک دکترای هر رشته‌ای که بخواهید از هر دانشگاهی که صلاح بدانید به شما اعطا می‌شود. لطفا کل وجه دوره را به همان پیکی که مدرک را می‌آورد بدهید. هزینه پیک قبلا محاسبه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی