تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مجیدی از جمع‌ آبی‌پوشان جدا شد؟

فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش در فینال جام حذفی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد و این مساله باعث شد جدایی او از استقلال جدی‌تر به نظر برسد.

کد خبر: ۷۰۴۰۸
۲۲:۴۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
مجیدی از جمع‌ آبی‌پوشان جدا شد؟
 
دیدارنیوز - در جریان فینال رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید.

پس از پایان بازی، فرهاد مجیدی به همراه کادر و بازیکنان تیمش به رختکن رفتند و سرمربی استقلال به همراه صالح مصطفوی و علی ربانی (بدنساز تیم) از بازیکنان استقلال خداحافظی کردند و این مساله باعث شده است که احتمال جدایی مجیدی از استقلال پس از فینال جام حذفی جدی‌تر به نظر برسد.

فرهاد مجیدی قبل از فینال جام حذفی اعلام کرده بود که این بازی، آخرین حضورش روی نیمکت استقلال است و باید دید با این خداحافظی، مجیدی و استقلال به آخر خط رسیده‌اند یا سرنوشت دیگری در انتظار آبی پوشان پایتخت است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی