تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرواز‌های بین المللی به پکن از سر گرفته شد

پرواز‌های بین الملللی به پکن پایتخت چین که پس از شیوع کرونا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون متوقف شده بود، از امروز پنجشنبه از سرگرفته شد.

کد خبر: ۷۰۳۳۴
۰۸:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سازمان هواپیمایی چین روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اینکه بیشتر پرواز‌های خارجی به فرودگاه‌های پکن از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) به شهر‌های دیگر چین منتقل شد قرار است از امروز این پرواز‌ها به فرودگاه پکن برگردد.
 
پکن حدود ۸ ماه را صرف مبارزه با بیماری کرونا کرده و موفق به مهار کامل آن شده است در زمان حاضر حدود ۲۰ روز است که در سراسر چین هیچ موردی از ابتلا به این ویروس گزارش نشده است و بیمارانی هم که به عنوان مبتلا ثبت می‌شوند از کشور‌های دیگر به چین سفر کرده اند.
 
بر اساس این بیانیه در مرحله نخست، پرواز‌های خارجی به مقصد فرودگاه پکن به ۸ کشور تایلند، کامبوج و پاکستان در آسیا، یونان، دانمارک، اتریش و سوئد در اروپا و کانادا در آمریکای شمالی محدود می‌شود.
 
در این بیانیه با اشاره به اینکه این ۸ کشور جزو کشور‌هایی هستند که مسافران ورودی آن‌ها به چین کمترین تعداد مبتلایان به کرونا را داشته اند آمده است که نخستین پرواز مستقیم بین المللی امروز پنجشنبه از "پنوم پن" پایتخت کامبوج به پکن با شرکت هواپیمایی ایر چاینا انجام می‌شود.
 
از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) برای اینکه از شیوع گسترده کرونا در پایتخت چین جلوگیری شود، پرواز‌های خارجی به پکن به شهر‌های دیگر چین منتقل شده است پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ایران هم که هر هفته یک پرواز دارد به گوانگجو منتقل شده است.
 
مقامات چین می‌گویند از سرگیری پرواز‌های خارجی به پکن به معنای سهل‌تر شدن محدودیت‌ها در پایتخت نیست بلکه مقررات سخت و قرنطینه ۱۴ روزه کماکان در سراسر چین از جمله پکن برقرار است و دو بار آزمایش اسید نوکلئیک برای مسافران الزامی است.
 
گزارش شرکت هواپیمایی چین حاکی است بیمارستان «دیتان» شهر پکن برای درمان بیماران پرواز‌های خارجی به این شهر در نظر گرفته شده است.
 
بر اساس مقررات موجود هر پرواز بین المللی به پکن اگر سه مسافر مبتلا به کرونا داشته باشد، پروازهایش به یک شهر دیگر هدایت خواهد شد در مراحل اولیه پرواز‌های مستقیم بین المللی به این شهر روزانه حدود ۵۰۰ مسافر جابجا خواهند کرد.
 
از سرگیری پرواز‌های بین المللی به پکن نشان می‌دهد که دولت چین قصد دارد بتدریج به محاصره این شهر با نظرداشت مهار کامل کرونا پایان دهد این روند به عادی سازی شرایط کمک می‌کند، اما تدابیر سرسختانه بهداشتی برقرار است تا تعادل امور از بین نرود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی