تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

خورخه مسی: احتمال ماندن مسی دربارسلونا خیلی ضعیف است

خورخه مسی ساعتی پیش از روساریو به بارسلونا رسید و خیلی زود راهی دفتر باشگاه کاتالان شد.

کد خبر: ۷۰۳۱۴
۱۵:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خورخه مسی: احتمال ماندن مسی دربارسلونا خیلی ضعیف است
 
دیدارنیوز - پدر لیونل مسی پس از روز‌ها انتظار هواداران بارسا امروز از آرژانتین به بارسلون رسید و بلافاصله در فرودگاه ال پرات تحت محاصره خبرنگاران قرار گرفت. او برای جلسه با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا به مرکز کاتالونیا آمده و به زودی با او نشستی خواهد داشت.

هدف خورخه مسی گرفتن مجوز جدایی پسرش است، ولی بارتومئو چندین بار تاکید کرده است که تنها برای تمدید قرارداد مسی تا ۲۰۲۲ وارد مذاکره خواهد شد. لیونل مسی پس از پایان فصل با ارسال یک بوروفکس به باشگاه رسما تقاضای جدایی داده و معتقد است بر اساس بندی در قراردادش، بازیکن آزاد است، اما قصد دارد جدایی او از باشگاه دوستانه باشد.
بارسا این ادعا را قبول ندارد و تاکید کرده است که برای جدایی باید ۷۰۰ میلیون یورو از سوی باشگاه خواهان پرداخت شود. گفته می‌شود منچسترسیتی جدی‌ترین خواهان فوق ستاره آرژانتینی است.
 
خورخه مسی بلافاصله پس از ورود به فرودگاه و در مصاحبه با خبرنگاران گفت که هیچ چیز نمی‌دانم. او به سرعت سوار بر ماشین شد و به دفتر باشگاه بارسلونا رفت.

آنجا نیز عده‌ای دیگر از خبرنگاران منتظر پدر مسی بودند و این بار واکنش او متفاوت بود و گفت: «ماندنی شدن لئو در بارسا را خیلی دشوار می‌بینم.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که با منچسترسیتی مذاکره‌ای داشته است یا خیر، تاکید کرد که نه با سیتی و نه با پپ گواردیولا هیچ صحبتی نداشته است.
 
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی