تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هدف ماکرون از سفر به بغداد

رئیس جمهوری فرانسه در سخنانی به اهداف سفر امروزش (چهارشنبه) به عراق اشاره کرد.

کد خبر: ۷۰۲۶۲
۱۰:۳۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هدف ماکرون از سفر به بغداد
 
دیدارنیوز - به نقل از شفق نیوز، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه عصر سه‌شنبه در بیروت اعلام کرد که امروز صبح عازم بغداد می‌شود.

وی در این باره گفت: صبح چهارشنبه به عراق می‌روم تا با همکاری با سازمان ملل ابتکار عملی را برای حمایت از روند حاکمیت این کشور آغاز کنم.

ماکرون درباره عناصر تکفیری فرانسوی بازداشت شده در عراق نیز تأکید کرد: کسانی که با آزادی کامل جنگیدن در خارج را انتخاب کردند و محکوم به انجام اقدامات تروریستی در یک کشور دارای حاکمیت شده‌اند، باید در همین کشور محاکمه شوند.

در همین حال، چند منبع عراقی به شفق نیوز گفتند که ماکرون قرار است با چند مقام عراقی از جمله مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر این کشور و نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در بغداد دیدار کند.

طبق گفته این منابع، سفر ماکرون به بغداد کوتاه خواهد بود و نمی‌تواند به اربیل سفر کند و به همین دلیل به درخواست وی بارزانی به دیدار او به بغداد می‌آید.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی