تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جدیدترین آمار جهانی کرونا/ بهبود وضعیت ایران در رده‌بندی کشور‌های کرونایی

شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۲۵ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۶۳۴ نفر رسیده و مرگ ۸۵۴ هزار و ۷۷۲ نفر نیز بر اثر این بیماری تأیید شده است.

کد خبر: ۷۰۲۰۴
۱۵:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورلداُمتر، روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. بنا بر تازه‌ترین آمارها، ۱۷ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.
 
در میان ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۷۴ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی ۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۷۲۹ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۱ هزار و ۱۴۵ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.
 
همچنین از ۱۸ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۶۰ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۷ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر معادل ۹۵ درصد از موارد بهبود یافته و ۸۵۴ هزار و ۷۷۲ نفر معادل ۵ درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.
 
آمریکا با بیش از ۶.۲ میلیون مبتلا همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.
 
در حال حاضر ۳ کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم کشور‌هایی هستند که بالای ۳ میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را در آمار‌های رسمی خود گزارش کرده‌اند.
 
همچنین براساس داده‌های رسمیِ کشور‌ها پس از ایالات متحده آمریکا ۳ کشور برزیل، هند و مکزیک با گذشتن از مرز ۵۰ هزار جانباخته به ترتیب بالاترین آمار جهانیِ قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.
 
تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را داشته‌اند تا صبح امروز (سه‌شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
 
 ۱. آمریکا ۶ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۹۶ مبتلا، ۱۸۷ هزار و ۷۳۶ قربانی
 
 ۲. برزیل ۳ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۹۰۱ مبتلا، ۱۲۱ هزار و ۵۱۵ قربانی
 
۳. هند ۳ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۱۶۶ مبتلا، ۶۵ هزار و ۴۳۵ قربانی
 
 ۴. روسیه ۹۹۵ هزار و ۳۱۹ مبتلا، ۱۷ هزار و ۱۷۶ قربانی
 
 ۵. پرو ۶۵۲ هزار و ۳۷ مبتلا، ۲۸ هزار و ۹۴۴ قربانی
 
 ۶. آفریقای جنوبی ۶۲۷ هزار و ۴۱ مبتلا، ۱۴ هزار و ۱۴۹ قربانی
 
 ۷. کلمبیا ۶۱۵ هزار و ۱۶۸ مبتلا، ۱۹ هزار و ۶۶۳ قربانی
 
۸. مکزیک ۵۹۹ هزار و ۵۶۰ مبتلا، ۶۴ هزار و ۴۱۴ قربانی
 
۹. اسپانیا ۴۶۲ هزار و ۸۵۸ مبتلا، ۲۹ هزار و ۹۴ قربانی
 
۱۰. آرژانتین ۴۱۷ هزار و ۷۳۵ مبتلا، ۸۶۶۰ قربانی
 
پس از آن کشور‌های شیلی با ۴۱۱ هزار و ۷۲۶ مبتلا، ایران با ۳۷۵ هزار و ۲۱۲ مبتلا، انگلیس با ۳۳۵ هزار و ۸۷۳ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۱۵ هزار و ۷۷۲ مبتلا، بنگلادش با ۳۱۲ هزار و ۹۹۶ مبتلا، پاکستان با ۲۹۶ هزار و ۱۴۹ مبتلا، فرانسه با ۲۸۱ هزار و ۲۵ مبتلا، ترکیه با ۲۷۰ هزار و ۱۳۳ مبتلا، ایتالیا با ۲۶۹ هزار و ۲۱۴ مبتلا، آلمان با ۲۴۴ هزار و ۷۹۲ مبتلا، عراق با ۲۳۴ هزار و ۹۳۴ مبتلا، فیلیپین با ۲۲۰ هزار و ۸۱۹ مبتلا، اندونزی با ۱۷۴ هزار و ۷۹۶ مبتلا، کانادا با ۱۲۸ هزار و ۹۴۸ مبتلا، اوکراین با ۱۲۱ هزار و ۲۱۵ مبتلا، قطر با ۱۱۸ هزار و ۷۷۸ مبتلا، بولیوی با ۱۱۶ هزار و ۵۹۸ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۱۶ هزار و ۵۹۶ مبتلا، اکوادور با ۱۱۳ هزار و ۷۶۷ مبتلا و قزاقستان با ۱۰۵ هزار و ۸۷۲ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.
 
منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی