تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

نخستین رزمایش نظامی آموزشی روسیه و ترکیه در سوریه

نیرو‌های نظامی روسیه و ترکیه با هدف مقابله با نیرو‌های مسلح در سوریه رزمایش نظامی برگزاری کردند.

کد خبر: ۷۰۲۰۳
۱۵:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری المصدر نیوز، وزرات دفاع روسیه اعلام کرد نیرو‌های ارتش روسیه و ترکیه نخستین رزمایش مشترک نظامی خود را در سوریه انجام دادند. این رزمایش به منظور آمادگی برای حمله به گروه‌های مسلحی که از سازش با دولت مرکزی سوریه خودداری کرده اند، برگزار شد.
 
سرلشکر الکساندر گرینک ویچ، مدیر مرکز آشتی روسیه و سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم گفت: روز دوشنبه [دیروز]اولین رزمایش مشترک واحد‌های پلیس نظامی روسیه و نیرو‌های مسلح ترکیه در منطقه طرنابه استان ادلب برگزار شد.
 
او ادامه داد: "این رزمایش آموزشی شامل هدف قرار دادن گروه‌های خرابکار وابسته به باند‌های مسلح بود که از سازش امتناع می‌کنند. از بخش‌های دیگر این رزمایش خارج کردن تجهیزات نظامی آسیب دیده از محل و کمک‌های پزشکی به زخمی‌ها بود. "
 
او اظهار کرد که این آموزش "به منظور اطمینان از امنیت گشت‌های مشترک روسیه و ترکیه در بزرگراه M-۴ در منطقه ادلب انجام شده است. "
 
گشت‌های مشترک روسیه و ترکیه قبلا در اتوبان M-۴ که حلب و لاذقیه را به هم متصل می‌کند، بار‌ها با حملات مکرر بمب‌های دست ساز هدف قرار گرفتند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی